Linn&Casper Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Jeg jobber turnus og det innebærer en uke med nattevakt. Hvordan ordner du det? Lurer på hvordan jeg skal løse dette... (
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Jeg har en nattevaktshelg i mnd, og da er søsteren min her og passer på gullet ) Har du ingen i familien som kan sove hos deg den uken?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Jeg har fast nattevakts stillin, men pappan til guttene har dem når jeg jobber, siden jeg har masse fri innimellom, men er på utkikk etter i jente som kan ligge over her, så jeg kan jobbe mer innimellom... kjenner du ingen som kunne kommet til deg da, familie, ei jente som vil tjene seg noen kroner ekstra??
Linn&Casper Skrevet 27. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2006 Jo har farmoren til lillemann men vil egentlig ikke belaste henne så mye. Hun gjør så mye for oss hele tiden syns jeg.. ( Blir nødt til å finne en nattmamma kanskje.. jeg vet ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå