*Bea* & bitteliten Skrevet 6. desember 2006 #26 Skrevet 6. desember 2006 Hvordan går det med dere jenter? Er vel mange som har hatt EL nå og som bare venter på resultatet av denne mnd. prøving??? Jeg venter fremdeles på EL, men tror muligens at den er rett rundt hjørnet. Skal egentlig ha EL 9. eller 10 desember, men mistenker at den kommer litt før Har lagt inn gode aksjer på baby denne mnd med sex hver dag de siste 5 dagene (og har planer om å forsette de neste 5 dagene), slimløsende hostesaft, salvie te, temping m.m... Tenk, om noen uker hopper garantert en del av oss (statisitsk sett 20 -25 %) over til 1. trimester!!! Lykke til jenter!
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 6. desember 2006 #27 Skrevet 6. desember 2006 Takk for tipset om Wild jam emblamamma8pp ;o) Skal dra og kjøpe dette, men er det noen som kan fortelle meg hvor jeg får kjøpt det? Ellers vil jeg bare si lykke til til alle jentene på denne skravletråden, håper det klaffer for alle denne gangen. Er utrolig greit å ha noen å chatte med som er i samme situasjon som en selv. Lykke til jenter klems )
AniBer Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #28 Skrevet 6. desember 2006 Da var det over med pliktsexen for denne gang, nå er det bare vanlig sex fremover Tror vi for engangs skyld virkelig har truffet el!! Fikk score HIGH på FF ihvertfall!! Tok en el-test 4.des fordi jeg fikk så mye eggehvite-aktig utflod, slo kjempepositivt ut!! Har virkelig kost oss de siste dagene!! Håper det klaffer denne gangen, for oss alle sammen!! Da er det bare den evinnelige ventingen fremover mot IKM som gjenstår!! Lykke til alle sammen!!!
melkekua™ Skrevet 6. desember 2006 #29 Skrevet 6. desember 2006 El kommer vel til helga her, lørdag sånn ca tror jeg ) Nå skal det sitte en spire!! For oss alle i uke 51!!!!!! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Ble jaggu litt ivrig der ja...hihihi! Lykke til ja!
melkekua™ Skrevet 6. desember 2006 #30 Skrevet 6. desember 2006 Mener de selger det på helsekostbutikker )
*Bea* & bitteliten Skrevet 7. desember 2006 #31 Skrevet 7. desember 2006 Jippi!!!! Positiv EL test i dag. Pliktsex i 2 dager til nå - og så skal jeg bare slappe av og vente på at IKM nærmer seg
Nutmeg Skrevet 7. desember 2006 #32 Skrevet 7. desember 2006 Hei, hei! Jeg begynner lure litt på om jeg ikke har hatt el og kanskje ikke hører til her alikevel.... Det betyr i så fall at syklusen har begynt prosessen med å normalisere seg igjen:) Hurra for det! Men, tror jeg holder fast ved troen på at jeg har IKM på lillejulaften. Da tester jeg i alle fall ikke for tidlig:) Lykke til med å finne el og babylagingen i dag damer:) Alle over i 1.trim!
Diosa Skrevet 8. desember 2006 #33 Skrevet 8. desember 2006 Jeg har en god følelse denne måneden - for oss alle ;-) Jeg hadde positiv EL-test 6. desember, og føler allerede stikninger i underlivet - som om at mensen er på vei. Jeg hadde en MA i midten av oktober (9+5) og jeg kjente det på samme måten sist jeg ble gravid. Stikninger bare etter få dager, etter en uke ble jeg knalltrøtt, og brystene ble harde og ømme.... Vi krysser fingrene for verdens beste julegave!
melkekua™ Skrevet 9. desember 2006 #34 Skrevet 9. desember 2006 Nåååååååååååååååååå har jeg EL!!!!!! Skal rive tak i gubben når vesla er i seng! Lykke til jenter!!! Nå kommer all ventingen!!!
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 10. desember 2006 #35 Skrevet 10. desember 2006 God søndag jenter. Noen som kjenner symptomer enda eller he he ;o)
attpåklatt!! Skrevet 10. desember 2006 #36 Skrevet 10. desember 2006 Hallo jenter... Nå kan "jakten" snart begynne... hehe!! Eg tror eg har hatt el denne uken, håper virkelig det altså... ellers blir det ikke testing før etter julaften. Har sååååååå lyst å vite det på julaften!!! Enten så blir det en spesiell julaften ed spire, eller en neg test som fort blir glemt oppi all kosen i julen. Så dette blir jo bra uansett i grunn.. Ble sååå bilsyk i går når vi var ute.... startet jo å tenke mitt med en gang.. hehe!! Men, det var nok mest pga for lite spising og hodepine!! Blir spennende i to uker nå altså!! Lykke til alle sammen!!!!!!!!! Søndagsklem til alle.... de er ekstra gode de altså!!
melkekua™ Skrevet 11. desember 2006 #37 Skrevet 11. desember 2006 Da var el over for oss med ikm i uke 51! Jakten er nå offisielt igang ;o) Happy hunting!!!!! Vi skal ha mange julegavespirer c",)
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 11. desember 2006 #38 Skrevet 11. desember 2006 Hei jenter.. Noen av dere som har " kjent" noe symptomer enda eller? jeg hadde IKM på onsdag som var, og har faktisk litt vondt på siden av høyre bryst... Men er ikke det litt tidlig til å få noe symptomer.?? Vil så gjerne bli gravid, så det er vel bare innbillning he he..... KLems
*Bea* & bitteliten Skrevet 11. desember 2006 #39 Skrevet 11. desember 2006 Ja, har vel alle uke 51 jentene hatt EL?? Jeg er faktisk litt usikker på når jeg hadde EL denne mnd. Testet med EL tester og tror ut fra disse at EL var 8. des (pos test 7. des) - og EL smerter 8. des. Har også tempet denne mnd, og temperaturen økte først i dag 11. des... Får følge med på økningen videre, men ut fra dette kan det jo se ut som at EL var i går 10. des. Ja, ja - sex har vi uansett hatt alle dagene Noen som har begynt å merke noen symptomer (av dere med IKM i beg av uke 51)??? Krysser fingerne for ekstremt mange fine julegaver til oss i år (kun positive graviditetstester siste uka før jul!!!)
melkekua™ Skrevet 12. desember 2006 #40 Skrevet 12. desember 2006 Nå venter jeg på symptomer gitt...hihihihihi! Dette er neglebitende spennende!
attpåklatt!! Skrevet 12. desember 2006 #41 Skrevet 12. desember 2006 En uke til ikm!! Spennende.... Er andre dagen eg er kvalm.. men det er nok tilfeldig!!(sikkert sammenheng med hodepinen min..) Klødd på brystvortene mye i dag.. hehe.. sikkert vaskepulveret!! Litt øm på ene puppen.. men sikkert pga kløingen!! Venter i spenning videre.. men er spådd gravid nå.. så vi får se!! Tester 21 des... Lykke til jenter!! Håper uke 51 blir en boom-uke!! klemklem!
inventum Skrevet 12. desember 2006 #42 Skrevet 12. desember 2006 Hei jenter, Måtte bare melde meg på denne skraveltråden - den er så positiv og tenk, dette er jo den spesielle JULEGAVE tråden! Er i min andre PP, mens første dag 25 november, EL rundt 9 des IKM ca 22 des -vil teste første gang mandag 19......klarer ikke å vente lengre da!!!! Ikke kjent noen symptomer bortsett fra veldig kvalm i en time i går, (men det var nok flyreisen) Det er vel litt tidlig? Vi kjenner vel ikke symptomer før egget har festet seg i livmoren og de berømte hormonoene gir beskjed til kroppen - dvs etter dag 6 eller noe etter EL? Nattaklem, og lykkeønskninger til oss alle
*Bea* & bitteliten Skrevet 13. desember 2006 #43 Skrevet 13. desember 2006 I dag er jeg så glad Jeg har i noen dager nå trodd at EL kom noen dager før forventet tid - og i dag bekreftet både babycomp'en og FF at EL var den 8. desember i stedet for den 10. desember. Dette korter ned ventetiden med 2 dager!!!!! (og jeg ligger an til en mer normal syklus på 30 dager) Jippi!!!!. Nå kan jeg (hvis jeg vil) teste 22 desember i stedet for 24 desember. Har tenkt til å prøve å vente til julaften med å teste - dersom ikke tanta dukker opp innen det - for da er jo sannsynligheten for at noe er på gang veldig stor!!! Ellers har jeg jo også allerede sett for meg muligheten at jeg nå faktisk kan teste allerede den 20. desember med CB 3 dager før.... - det er jo bare en uke til !!!....men jeg skal prøve å vente altså Hilsen testomanen...
melkekua™ Skrevet 13. desember 2006 #44 Skrevet 13. desember 2006 Kommer tr luskende på lille julaften eller julaften så blir det FF etter nyttår ja! Skal kjøpe meg temp.måler, men hvor får man tak en med 2 desimaltall? Noen av dere flotte jenter som vet?
*Bea* & bitteliten Skrevet 13. desember 2006 #45 Skrevet 13. desember 2006 Håper at du ikke kommer til å trenge å kjøpe dette, men legger ved en link til et sted hvor man får kjøpt termometer med 2 desimaler. http://www.babyornot.no/product_info.php/cPath/30/products_id/44?osCsid=7db7fcdd991f de602a3d203514830f72 Krysser fingerne
Nutmeg Skrevet 14. desember 2006 #46 Skrevet 14. desember 2006 Hei alle sammen:) Ja, nå er det ikke mange dagene igjen! Symptomjakten og tolkingen i full gang? Jeg er allerede på dag 34 i syklusen, og ingen tegn til tr. Men, i og med at jeg hadde 40 dagerssyklus sist har hun jo noen dager på seg til å melde sin ankomst. Er bare å vente, og for hver dag som går er jeg jo nærmere IKM uansett når den nå måtte være:) Ellers så gleder jeg meg veldig til helg, og enda mer til jul:) En fin dag til dere alle sammen:)
Måånestråle Skrevet 14. desember 2006 #47 Skrevet 14. desember 2006 Hei hei! Lite symptomer her, med unntak av litt sliten i korsryggen i går kveld, men det kan man vel være innimellom??! Hm. Har kanskje ikke holdt på med dette lenge nok til å vite helt hva som er normalt oppførsel fra kroppen min.. MEN: er det sånn at man har lettere for å få urinveisinfeksjon? Omtrent fra det øyeblikket man er gravid f.eks...?? hehe.. Jeg har nemlig en urinveisinfeksjon på gang, kjennes det ut som. Jeg får det ganske jevnlig, men har vært SÅ flink til å spise tranebær og c-vitaminer i det siste, så nå er det en stund siden sist. Og denne gangen er det SØREN ikke noen grunn for at det skulle dukke opp. Ikke har jeg hatt sex uten å løpe på do etterpå, ikke har jeg gått hjem fra trening i svett treningstøy, og ikke har jeg vært kald på rumpa. Får komme meg til legen og få piller snarest, for nå begynner det å bli skikkelig vondt! Hm!
attpåklatt!! Skrevet 14. desember 2006 #48 Skrevet 14. desember 2006 Hm.. vet ikke helt med uvi... det kan jo være tilfeldig! Men, kommer jo ofte når en er veldig seksuelt aktiv!! hehe.. Men, går du til legen så kan de kanskje ta en blodprøve?... spørs på når du har ikm da.. Lykke til og god bedring!!! Har og vondt i korsryggen.. sliten og øm liksom!! Men, har jo det ofte igrunn.. men nå teller alt som symptomer.. hehe!!
Måånestråle Skrevet 14. desember 2006 #49 Skrevet 14. desember 2006 Jeg var hos legen og fikk en slags langtids-behandlingskur (2mnd på antibiotika!!) for uvi siden jeg har hatt det så innmari ofte. Jeg spurte om det gikk fint å ta den selv om jeg skulle slumpe til å bli gravid, og det skulle gå greit. Men jeg spurte ikke om prøve for å sjekke om jeg ER gravid. Tenkte ikke på det, siden det er nesten en uke til IKM. Trodde ikke det ville vise så tidlig. Eller gjør det det??? Jeg har hovne/ømme pupper også. Det er jo et symptom vel, men jeg tar det ikke som noe bombesikkert tegn akkurat, for det hadde jeg i to uker i forrige pp også, helt fra EL til TR. Er dette noe som kommer etter pille-slutt eller? Har aldri hatt det sånn før... Litt pes når det føles som man har fått silikonpupper...! Jeg tror jo heller ikke at vi har truffet så godt denne månede, vi var utrolig trøtte og jeg fikk influensa i EL-uka. Dårlige odds altså, så jeg forventer at TR kommer på slaget neste uke.
Måånestråle Skrevet 14. desember 2006 #50 Skrevet 14. desember 2006 ugh. Trykka på 'lagre' før jeg var ferdig... Ville jo uttrykke min medlidenhet med den vonde korsryggen din, attpåklatt! I know how you feel!! hehe. Lykke til du også, men IKKE god bedring for ryggen hvis det kommer av et frø i magen.. hi hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå