Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skal sende over min hvis hun dukker opp! neida...

Er jo fremdeles muligheter så lenge ikke tr dukker opp, men jeg skjønner irritasjonen, har liksom lyst til å bli ferdig og starte på nytt!

;-)

Fortsetter under...

Da ser jeg frem til å motta sendingen i dag:) Hadde vært så greit å slippe ha henne med seg på julaften! Og, jeg har virkelig ikke lyst på lengre sykluser enn det jeg har nå. 40 dager holder i massevis!

Og, så er det jo hyggelig å hjelpe til:)

Skjønner deg veldig godt!

Håpe hun kommer frem veldig snart!

Jeg har IKM 24 tror jeg, men eggløsningsslimet kom tre dager før forventet, så er litt usikker. brukte ikke el test, men vurderer det neste pp.

Kommer til å teste lørdag hvis jeg ikke har fått tr for da skal jeg lage en vanvittig god gløgg basert på vin og rom, vil ikke drikke den selv hvis jeg har spire, men jeg tviler nå på om det er noe der....

Leste litt lenger opp her at du også skal teste lørdag, håper du får et bedre resultat da!

Krysser fingrene for oss begge jeg, så kan du vente med å pakke opp TR til rundt oktober neste år!

Annonse

Da tror jeg TR er på vei her gitt. Fader også... Men men. Skal vel ha IKM den 20 eller rundt den 22, men suklusene mine har blitt litt mindre for hver måned etter pilleslutt. Begynte med 36 dager, så 34, så denne gangen blir den kanskje enda kortere. Var og tok en celleprøve i går og da blødde jeg litt, samt at det kom en del brunt ( æsj) men i dag har det avtatt gitt. Tror nok alikevel det var starten på tr. Lykke til alle dere andre jenter som skal teste i disse dager. Jeg heier på dere. Klems ;o)

Jeg hadde mensmurringer i dag tidlig jeg, så jeg var sikker på at mensen var rett rundt hjørnet. Men har ikke kjent noe mere murringer og mensen har heller ikke dukket opp. Har IKKE på følelsen at jeg er gravid, derfor vil jeg bare ha mensen overstått! :)

Helt enig med deg chess. Bare venter på å få mensen så jeg kan begynne på en ny pp. Men man trenger jo ikke ha symptomer for å være gravid, så du har enda en sjanse du da. ;o) Jeg har hatt litt brunt, men ikke noe mer, kan jo stamme fra celleprøven jeg tok i går, men vil vel anta at det skulle vært friskt blod da, men men...ÅÅÅÅ vil bare ha tr så jegblir ferdig med den he he

No news her heller, verken i den ene eller andre retningen... Symptomene har forsvunnet, og TR kommer kanskje i morgen hvis jeg har 29 dagers syklus denne gangen også. Det hadde jo vært praktisk å slippe å lure og lyve hele jula for å unngå alkohol, så sånn sett så venter jeg gjerne til neste gang med å blir gravid!

He he enig. Det hjelper litt på skuffelsen om man ikke blir gravid denne måneden at det er masse som skjer. Mye hyggelige middager , julaften og nyttårsaften.. Blir nok litt rødvin også da, he he... Uansett så er det håp så lenge tr ikke har kommet enda, Jeg krysser fingerene for deg jeg ;o)

Jeg har på følelsen at tanta er på vei... Er på dag 28 av syklusen nå, og forventer egentlig en syklus på 30 - 32 dager, men hvis tanta først må komme, så kan hun like godt gjøre det nå med en gang...

Har tempet denne mnd, og temperaturene ser ikke lovende ut, så jeg regner med en rød jul i år ;(

Annonse

Er ikke helt inn i den tempingen jeg, men kan man ikke være gravid selv om tempen synker? Så lenge du ikke har fått tr enda er det jo som sagt håp.. Hadde vært veldig hyggelig om alle dere som føler at tr er på vei faktisk er gravide .. Kan jo hende.. KLems ;o)

Kanskje dere kan svare meg?

Samme som 'Vondt ved kos'

Igår skulle mannen min og jeg kose oss litt, men jeg fikk så vondt i livmoren??? at vi måtte bryte, samme sted som jeg har hatt vondt nå i over en uke på utsiden. Der hvor det murrer sånn ca en uke etter el hver gang....

Klarte nesten ikke å bevege meg og hver gang jeg flyttet på meg i natt gjorde det kjempevondt.

IKM ca 24(mulig det er et par dager tidligere)

Noen som har peiling?

Stakkars mannen min ble helt fortvilet!

Hei jenter!

Er det noen som har blitt gravide, tro? Jeg har ikm i dag, tror jeg. Tok en negativ test i dag tidlig, så TR er vel rett rundt hjørnet tenker jeg. Litt greit det også, så slipper jeg å slite med å lyve for å slippe å drikke alkohol i jula... :)

jeg venter og venter.... Dag 40 og tr har ikke kommet i dag heller! Satte du feil adresse på pakken Noddy?;)

Ja, er jo noen timer igjen til jeg skal legge meg, hun bør klare komme hit til da! Litt vondt i magen i dag, så jeg kjenner at hun er på vei.

Håper hun ikke dukker opp hos flere nå, at dere andre som ikke har testet eller fått tr på besøk er gravide!

Og DER kom den gitt! Litt dumt såklart, men litt fint også:

1. jeg vet at jeg har en stabil syklus og hvor lang den er (kom på 29. dag begge gangene etter p-pilleslutt)

2. jeg kan drikke både øl og vin til julematen

3. jeg slipper å lyve, trikse og lure familie og venner i jula (pga alkohol)

Satser på å komme sterkere tilbake i 3pp i januar!!

Jeg venter og venter......men tr er jo ikke forventet før den 24! Jeg vil IKKE at hun kommer! HUn får se til å holde seg borte fra meg for 1 år sånn ca!

Har bestilt meg temp.måler fra babyornot så det får jaggu komme snart, for hvis tr kommer så skal jeg være skikkelig forberedt til neste pp.

Lykke til dere alle etternølere xxxxxxxxxxxxx

Jeg venter og venter og venter jeg også... :) Er egentlig litt usikker på når jeg har IKM. Hvis jeg hadde el den dagen jeg tror, 7 des, så har jeg IKM i morgen. Men da har jeg i såfall en veldig kort syklus denne gangen. Derfor har jeg blitt mer og mer i tvil.. Normalt har jeg rundt 30 dagers syklus, dvs IKM på mandag!! Huff, ikke annet å gjøre enn å vente egentlig...

Føler meg fortsatt ikke gravid som jeg gjorde sist. Men da gikk jeg jo på hormoner som kan gi graviditetssymptomer, så jeg vet ikke hva som var reelle symptomer og ikke..

Men jeg har vært utrolig frysepinne i et par dager nå. Og jeg må fortsatt opp om natta og tisse. Har også hatt litt svake murringer.

Ja, ja vi får se... ;)

Hei jenter. Da kom TR til meg. Men jeg fortviler ikke for det, har jo bare prøvd i ca 3 mnd så. En gladnyhet er at venninnen min som har hatt endometriose har blitt gravid denne måneden, så det er håp for alle... ;o) Lykke til med prøvingen jenter, skal følge med dere de nærmeste dagene. Spennende.....

Klems ;o)

Ingenting nytt her?

Gratulerer til dere som har testet positivt!

Bedre lykke neste gang til dere som har tr.

Krysser fingrene for alle som venter!

Bare 4 dager igjen av uke 51!

;-)

hmmm...

Nå er alle 'symtomer' forduftet...

Bare ømheten i korsryggen som vedvarer.

Puppene er tilbake til normalen og utfloden er borte.

Jaja, enda noen dage igjen da!

Nå har jeg vært og kjøpt test, men jeg tør ikke teste i dag.... Er så usikker på når IKM er, så tror jeg drøyer noen dager. Hvis ikke mensen kommer da. Det pleier jo å være nok at jeg tenker tanken på å teste, så kommer den... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...