Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hehe.. jo takk for den!!

Sitter her og bobler bokstavelig talt... såå luft i magen i kveld og.. lurer på om eg reagerer på clementiner...??

Uff, to mnd på antibiotika?? Det høres pyton ut!! Stakkar deg..

Klemmer sendes!!

Hvis du har en hel uke til ikm, så spørs det om det hadde slått ut på blodprøven.. så sikkert like greit å vente!!

Ryggen er ikke bedre, og eg som skal på jobb i helgen.. uff!

Men, sitter her og føler meg syk... siger liksom noe innover meg, men vil IKKE det altså!! Har ikke tid!!! Håper det bare er at eg er trøtt... Ja, det er det nok!!

Ha en fin kveld alle 51 jenter!!!!!!!!!!

Fortsetter under...

Det kommer vel an på hvor mange clementiner du har spist, kanskje...? Etter 10-12 stykker blir vel de fleste litt oppblåst.. hehe.

To mnd på antibiotika er litt stusslig ja. Heldigvis er ikke kuren så sterk, skal bare ta en pille hver kveld etter den første uka med 4 stk pr dag. Så det går vel fint! Det som er litt morsomt er at bivirkningene kan være kvalme, skjelving, sopp osv osv. Jeg kommer jo til å være brennsikker på at jeg er gravid hele tiden!!

Ha en fin kveld du også, attpåklatt! Håper du er bare trøtt, eventuelt at du er gravid. I alle fall ikke sjuk!!!!!!

Hei jenter! :)

Har ikke skrevet noe her før jeg da, men jeg har ikm rundt den 21. så da hører jeg vel til sammen med dere...

Vi vil gjerne prøve å lage et søsken til gutten vår (14 mnd) og dette er 1.pp. Førstemann ble til med prøverør etter 3 års prøving, så jeg syns det blir litt skummelt å skulle begynne å prøve igjen. Psykisk slitsomt...

Jeg har snev av pco, men jeg var hos gynekolog i går og han kunne bekrefte at jeg har hatt el denne syklusen! Og jeg har symptomer på el hver måned. Så det virker jo som om alt er i orden, til tross for litt pco. Mistenker at det er psyken min som har hindret meg i bli gravid tidligere...

Nok om det... Har ingen symptomer på noe som helst enda ihvertfall, men det er jo tidlig...

Ønsker alle dere andre lykke til! :)

hei.

Jeg har oxo IKM 21.

Ønsker meg så en spire til jul.

Håper vi kommer den 21 å sier vi er gravide da. hadde vært moro, om du slapp å streve så lenge som sist.

Det symptomeene jeg har er at jeg mega trøtt hele tiden selv om jeg har sovet i 12 timer.

I dag holdt jeg på i besvime flere ganger på jobb og måtte bare dra hjem til slutt.

Ønsker deg lykke til i så fall =)

Er det mange som kjenner symptomer???? Her tror jeg jammen tr kommer til å komme som vanlig, men skal fortsatt håpe en uke til! Kjenner ingen antydning til å være gravid...snufs snufs.....

Håper det blir mange som tester positivt i uke 51 ;o)

Annonse

Fin-fin resultatliste du har laget! :) Jeg tror jeg venter med å teste til etter IKM, har nemlig på følelsen at den kommer pent og pyntelig som vanlig. Har null symptmer nå etter halvannen uke med eksplosjonsartede pupper, stikninger og urinveisinfeksjon. Deilig å ha fått de normale puppene mine tilbake i alle fall :)

Annonse

Hallo jenter!!

Nå er det like før uken vår begynner....

Noen av oss bør jo bli gravide.. eller??

Krysser alt eg har og litt til!!

Tenk når uke 51 er over er også julaften det... uff! Går nesten litt for fort!

Symptomer..?? Vel, kommer og går litt.. hehe!!

Lite murringer, men til gjengjeld en veldig sliten og øm korsrygg... men skyldes vel gjerne mest at eg har jobbet i helgen!

Har veldig lyst til å teste.. tror eg har ikm tirsdag, men har gjort avtale med nutmeg om å teste på torsdag... hm... lenge til det!!

Lykke til alle sammen!! Håper eg får tid til endel bimming denne travle uken, må jo følge med på resultat-tråden.. hehe!!

Ingen tanter er ønsket på førjulsbesøk!!!!!!!!!!!!!!!!

klemklem!!

Ååååå... spenningen er til å ta å føle på ;) Er så spent på hvem som er så heldige å få feire jul med vissheten om at noe vokser i magen ;)

Jeg har ingen symptomer denne pp egentlig, så jeg regner med at julaften blir ekstra rød i år ;( Men jeg håper fremdeles!!!

Lykke til jenter!!!!

Da var den spenningen over for min del!!

Pytt pytt... enda god tid til å få baby i 2007!!!

Og blir syklusen min lik neste mnd.. har eg el på nyttårsaften!! Jippi!

Det skal feires det kan du tro... hehe!

Lykke til videre alle sammen!!

Krysser alt for dere!!

kosemoseoverdose fra

heia :)

har hele tiden trodd at jeg har IKM den 24 des jeg, men så bestilte jeg sånn utvidet ff chart greie, og der er ikm den 27 des gitt :(

skal fortsatt teste på julaften da :)

ser nesten ut som om lutealfasen min har blitt lengre gitt ;) he he

får vel gå over i uke 52 jeg da?!?

Ja da har uken vår kommet!

Prøver å ikke gire meg opp, men det er jammen meg vanskelig!

IKM 24.

Tror jeg tester 23. men burde vente i tilfelle....

Symptomer:

Murring/smerter den siste uken(avtatt nå)

Ømme bryster(har bare hatt det 1 gang før(!))

Vekslende mage

Tisset 3 ganger i natt(pleier aldri gjøre det og hadde ikke drukket noe rett før vi la oss heller)

Men men, hadde 19 symptomer forrige pp så her er det bare å smøre seg med tolmodighet. Var nesten så jeg fant frem tommestokken og målte areola her i helgen, den ene var mye større enn den andre plutselig, men mulig det er en irritasjon av vorten?? Gudene vet!

Lykke til alle sammen!

He-he, jeg satt på do her en natt og klemte på puppene og sukket over at jeg ikke har noen symptomer i det hele tatt... Men hallo, jeg var jo faktisk oppe midt på natta for å tisse! Og det pleier jeg ikke å måtte. Måtte opp i natt også.. Jeg tisser mye om dagen også, men det pleier jeg å gjøre vanligvis.

Men jeg føler meg overhodet ikke gravid, så jeg tror nok mensen kommer... :(

hihi, jeg vet!

Klemmer på puppene, skjekker trusa, og er helt dust egentlig!

Føler meg ikke gravid jeg heller, bare helt rolig egentlig.

Bortsett fra at jeg er stresset med tanke på at jeg må vente i 6 dager til...hehe jaja, blir det ikke + så blir det ihvertfall julaften!

;-)

Symptomer: veldig ømme bryst, litt småkvalm hvis jeg ikke får mat med en gang, kanskje litt oppblåst - ellers ingenting

Har testet i dag, klarte ikke å vente selv om ikm ikke er før 22, men negativt svar. ikke en liten miniministrek en gang ;)

Visste det var for tidlig, men med tester i huset er det ikke lett å holde seg unna !

TR kom her (ikke for fullt ennå men..), litt tidligere enn antatt, men puppa er fortsatt ømme!!

det kunne de godt sluttet med:(

sist gikk det over dagen før TR kom..alltid noe som er 'nytt og annerledes'

ekke rart om man blir litt smårar av dette her -huff

Idag gikk jeg på vekten og fant ut at økt bryststørrelse mest sannsynlig henger sammen med økt vekt....grrrr

Har en følelse av at tr kommer om ikke lenge.

Korsrygg vondt kommer sikkert av flytur fra enland på søndag og nedvasking av hus til jul søndag og mandag.

Utfloden har stoppet.

Vondt i puppene er borte.

Er mer pms enn håpefull nå.

Men ennå noen dager igjen da! ;-)

Hei!

Testet negativt i dag, men tr har ennå ikke vist seg. Dag 40 i morgen, så jeg tviler på at jeg er gravid. Burde jo testet positivt nå im jeg var det.

Da er det bare å håpe på at hun dukker opp slik at jeg blir ferdig med henne til jul!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...