Gå til innhold

Dilla på noe??


Baby4påvei-har kommet :-)

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er det noen her som har dilla på noe eller??

Jeg har liksom lange perioder at jeg foretrekker en ting, men så går det over til noe annet.

Måtte ha klementiner en periode. Så måtte jeg ha marengs :-)

Nå er det kjempegodt med grovbrød med prim. :-)

 

Enn dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er akkurat ferdig med en klementinperiode....og har akkurat spist x antall havreknekk og en leverposteiboks... Akkurat det hadde jeg dilla på i starten også..phooo mett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

julebrus her:) bytter på rød og brun...hehe...men ikke dilla på så mye av mat eller gotterier...jo melkesjokolade er godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler rimelig høyt her jeg sitter; godt å vite at julebrusen er i sentrum for flere av oss:) Har også hatt en klementinperiode, men er lei det nå. Noen perioder klarer jeg ikke å få tankene bort fra sjokolade, men det er bare et par biter som må til for å slukke den brannen...Godt å vite at man har julebrus da, usunt som det er:( Men er det ikke snart jul da jenter????Det er tross alt ikke så fabelaktig å gå gravid til tider, så noen goder må vi kunne unne oss uten at vi ramler helt av lasset!Happy førjulstid sier nå jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spis d dere måtte ønske!!! Tenk på alt man må holde seg unna i ammeperioden:-( D verste bli for min del løk.. Avhengi året rundt uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementiner og mandariner i bøtter og spann for min del! Appelsin duger også. Men det er jo ikke det verste å ha dilla på. Litt dårlig i magan til tider, men men:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EHH.. vet ikke om jeg tør si min dille. ikke le nå da.. jeg bare MÅ ha maltekstrakt.. beste som finns og særlig på kvelden, og da går jeg rundt å putrer resten av den kvelden og natta med... stakkas lille gubben min. rart at han våkner på morgenen.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Clementiner har det gått masse av, men det gjør det vel egentlig uansett.. mage eller ikke:) SOLO er digg, MÅ ha det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ikke hatt noen diller før nå på slutten.

Trodde det var noe galt med meg som ikke var noe rar i svangerskapet i det hele tatt, leser jo om gravide som har lyst på de merkeligste ting.

 

Nå har jeg fått helt dilla på knaskegulerøtter og cherrytomater.

Går fort med en sånn pose hver dag .

Men er heldigvis sunt da.

 

Klarer ikke fete ting , så jeg har ikke lagt på meg mye:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjokolademelk og rødkål. Litt av en kombi. Men ellers masse frukt og grønt.

Har alltid vært potetgull-menneske, men nå er det dårlig. Æsj

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isbiter !!!!

Har utrolig trang til å knaske på noe sprøtt, så isbiter er tingen nå.

Fylle opp et stort glass med isbiter, ha i litt saft for å få litt smak......

......knaske-knaske.

Mmmmmmmmmm :o)

 

Heldigvis har vi kjøleskap med isbitmaskin.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått dilla på mandler jeg da :) Var på besøk hos tanta mi og fikk så J***LIG halsbrann og da fikk jeg mandler med henne for det skulle hjelpe. Det hjelper det gjør det, men de ser nesten litt rart på meg i kassa når jeg kommer der med nesten 1 kilo med mandler i løsvekt 3dje hver dag :) Også er jeg hekta på ristet brød med pepperskinke, noe som igjen medfører mye halsbrann og knasking av mandler til det tyter ut ørene på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare ha 70% mørk sjokolade! Sikkert mye fordi jeg kan spise det og ikke annet godt. Fikk konstantert svangerskaps diabetes i forrige uke... Prøvde meg på ryvita knekkebrød med nugatti for å se hvordan blodsukkeret mitt ble påvirket. Fikk en grei opptur, men da jeg målte meg igjen rett før middag hadde jeg alt for lavt bl.sukker.

 

Så jeg får nøye meg med sunne alternativer!

 

Har også i perioder dilla på kina/Thai mat, wok med kylling og cashewnøtter! Må da bare ha det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...