Trollmora Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 unge og ikke så unge modne! Da ørner jeg hjem for å hente trollungene i barnehagen!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Kjør pent og god ettermiddag til deg også.
dritgrei hei hei! Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 kjør fornuftig, har jeg lært av phantomet.... ha en fin ettermiddag med elleve små troll, og bind dem gjerne fast i halen.... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå