Gå til innhold

Forlover og gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 10 dg før jeg skal være forlover til min beste venninne.

Håper bare jeg føder MINST 10 dg før brylllupet.

Har begynt å tenke så mye rundt akkurat dette. Det værste er jo om jeg går glipp av hele bryllupet,og hun står der uten forlover.

Er også usikker på om jeg skal kjøpe kjolen nå, før jeg blir stor.

Tips, råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm....

hvis du skal være forlover kan hun ikke utsette/framskynde bryllupet?

Hun har jo valgt DEG til forlover for at hun vil ha nettop DEG der, og du vil jo ha en stor rolle i bryllupet...

hun vet jo at du skal føde også???? så jeg syns du skal ta en prat m henne så tar hun nok hensyn skal du se..=)

Skrevet

Er vel litt drastisk at hun skal måtte forskyve bryllupet for din del...Hun har jo kanskje booket kirke og alt allerede, og sånt er det mye jobb med.

Men du bør lufte bekymringene dine for henne. Så hun i hvertfall får mulighet til å velge en "stand-in" for deg....viss om at..

Men du får bare knipe igjen, så går det sikkert fint!

Skrevet

Det er så tidlig enda, så bruden aner ingenting nei. At de skal utsette/fremskyve datoen pga meg er helt utelukket! Nei, jeg får vel bare ta det som det kommer.. Det er vel ikke god nok grunn til å sette i gang fødselen heller..

Skrevet

Nei, du skal jo ikke utsette deg selv for noe heller. Slapp av med dette ellers føder du garantert den dagen de skal gifte seg.

Men jeg syntes du skal ta det opp med venninen din, det ordner seg nok skal du se!

Skrevet

Ta det opp med venninnen din, og luft evt. med henne at hun kanskje velger to forlovere (deg og én til), så hun ikke står der uten hvis du ligger og føder.... Så tidlig som det er trenger ikke den andre føle seg helt som annetvalg gheller, og så har du en medsammensvoren å planlegge utdrikningslag etc med.

Mange bruder her inne spør hva de skal gjøre når forloveren er gravid, og kvier seg for å be om "forsterkninger", så det kan nok være godt for henne om forslaget kommer fra deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...