Gå til innhold

til alle dere anonyme!

Anbefalte innlegg

Skrevet

slutt å sett inn moralisernde innlegg her! vi som er her trenger ikke å få høre at alle barn trenger en mor og en far! noe de faktisk ikke trenger!! deg de trenger er et trygt miljø og foreldre som er glad i de, og passer på de! enkelte foreldre er ikke skikket til å ta vare på barna sine, og da har barna det best uten de!

slutt å tro dere er så mye bedre! dette er et forum for aleneforeldre!

og om dere har noe å si, gjør det uten anonym knappen! jeg for min del har vanskeligt for å ta dere alvoligt da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk takk takk!!! Endelig noen som har skjønt det :)

Skrevet

ja,du vet.. det er så synd på alenemødre altså.. huff og huff.. stakkars barn osv osv (dette er bare ironi altså).

skjønner hva du mener silje&sara!! holder med deg også.. vet åssen det er å være alenemamma :)

Skrevet

Flott innlegg! :) Er helt enig med deg!

For å si det sånn - det er ikke alle som egner seg som "pappa"..

Skrevet

så enig. kunne ikke sagt det bedre.. skulle ikke vært mulig og vært anonym.

Skrevet

Så enig så enig!!!! Rart at man ikke kan "stå for" sine meninger!? men må gjemme seg bak en lite "anonym signatur. Skjønner at i enkelte tilfeller er det slike sensitive opplysninger som man helst vil holde for seg selv, og det er forståelig - men herregu....resten er ren skjær feighet!!

Skrevet

Jeg er verken frekk eller ufordraglig i mine innlegg her, men er anonym fordi jeg vil være det...

men skal fra nå av bare lese og ikke skrive, siden dere uansett ikke tar det alvorlig.

Skrevet

Var ikkje retta til sånn anonymitet, var retta til de som kommer inn her og moraliserer og belærer oss alenemødre, når de ikkje har snøring på ka det går i, at folk her inne med anonym signatur spørr om råd og hjelp er en totalt anna sak! Bare skriv i vei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...