Ella i farta Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Noen som har erfaringer med bæresjal til større barn, en gutt på rundt 10 kg som er 17 mnd da vi reiser...vil nødig være avhengig av å ha med vognen overalt? skal til thailand og kuala lumpur
Vekt 75 Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 Hei. I Thailand selger de Mai Thai- hvor barnet sitter på ryggen din. Reiser selv til Thailand 28 des med en jente på 9 mnd- og min svigerfar som erder nede nå har kjøpt en til meg som jeg skal bruke. Skal ha vogn med også men det er ikke alle steder som er like egnet til vogn. Her hjemmme er det jo kjempe dyrt med slike bære ting. God tur
Torpekjærringa Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 Har kjøpt meg en patapum jeg ..... Se her : http://www.alveslottet.no/bysvis.pl?subartlistekat=39 Kjempefornøyd ) snuppa er 17 mnd & 11 kg ) Så den tar vi med i tilegg til en liten lett 3 hjuling )
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 VI har en ringslynge som vi bruker MYE til vår gutt på 20 mnd - sitter på "hofta" - og letter mye. Tar også liten plass! SUPER
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå