♥Snulder Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Stakkars tuttelutt snublet i brors tøyslange og satte panna rett i dørkanten.... Verdens største horn i panna blåste seg opp på sekunder!! Mamma er slem jente og tar bilde av kulen som hun sender til pappa pr mms... Ho..ho..
Reveenka Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Fy deg! (fnis) Men jeg er rimelig sikker på at du trøster litt også! Har et vennepar som var veldig glad i villmarkslivets gleder, og gikk mye på ski om vinteren... En vinter gikk hun gjennom isen med ski på(grunt vann!!!) - han tok opp kameraet før han hjalp henne opp.....
♥Snulder Skrevet 27. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2006 Hahaha.. kjempefestlig! Jeg hadde neppe syntes det var festlig hvis det var jeg som datt gjennom isen men..... I og med at jeg ikke går på ski, så slipper jeg jo den bekymringen. Ikke pilker jeg lenger heller... kan jo ikke dra med ungene ut på den farlige isen...
Trollmora Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 Dakkar liten! Så ondskapsfull mor han har :-))) Men er det ikke et ordtak om å dele sine sorger? Deler du kul-historien med Snulderfar så gjør det sikkert halvparten så vondt )
Maud Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 Alt må dokumenteres :-) Minstemann har stadig minst en kul i panna. Siste kom i går da pappa'n la skjøteledninger utover midt i trafikken. Selv om mamma ba ham om å passe på, ble ledningen til en fin felle og minstemann plasserte panna ettertrykkelig i flisene. Lurer snart på om kulene blir permanente. Det er til en hver tid en kul på "hjørnet" i panna, ofte på begge sider :-(
Karomamma Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 Snulder, du er slem asså! Neida, han som tok bilde av kjerringa i isråka er myyyye verre enn deg
moderen Skrevet 27. november 2006 #7 Skrevet 27. november 2006 Så den ultimate slemme videoen for noen uker siden på America's funniest home videos... Direkte stygg: To guttunger har (uten lov) sett Motorsagmassakren på video, og har omsider sovnet i samme seng med lyset på... Mor og far lister seg inn, far med maske og motorsag, mor med kamera. Far setter igang saga mens han brøler stygt... At guttene overlevde.... Så Snulder: du er ikke det minste slem!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. november 2006 #8 Skrevet 27. november 2006 ....eh.......må innrømme at jeg ler her jeg sitter, selv om jeg synes synd på lille Snulderfrøken som sikkert ikke lo så veldig:-) TAKKAL LITEN SNULDELJENTA!!!!!! Men han som tok bilde av kona før han hjalp henne opp fra isen - HAN HADDE JEG VEL SLÅTT IHJEL............om det var min mann.......................................tror jeg..............;-))
♥Snulder Skrevet 27. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 27. november 2006 Jeg var nok mest slem mot pappa`n ja... Han ringte før jeg fikk lagt fra meg mobilen etter å ha sendt mmsèn... Men jeg husker da Leah var bitteliten og jeg klippet henne i fingern da neglene skulle fikses.... Jeg ringte Snuldermannen på jobb med følgende ord " Du... jeg klipte av dattera di fingertuppen jeg...." Han nærmest brølte i telefonen.... og det hadde jeg jammen godt av....hahaha... Finger`n sitter på altså!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. november 2006 #10 Skrevet 27. november 2006 He he he - du er bare rå da!!!!!
♥Snulder Skrevet 27. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 27. november 2006 Må nok innrømme at det er litt for å dele skrekken.... Det føles bedre da ja!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå