mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Han lignet så på Knerten når han var helt ny. Så søt og med sort Baktus hår (det er Baktus som har sort hår??) Til å spise opp, stakkars mamma som ikke ser annen utvei enn å gå fra babyen sin......
♥Snulder Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Nydelig liten tass! Jeg får så vondt i hjertet av slike historier jeg! Det må da være annen måte å gjøre det på enn å forlate en nyfødt utendørs... uten klær... tepper... . Tenk om han ikke hadde blitt funnet...grøss!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2006 Men hun hadde jo gjort seg flid forstod jeg, han lå jo i en dukkeseng. Men helt enig med deg, måtte gått an å levere den på sykehuset eller i alle fall ringt på et hus. Eller...eller.... så mange andre muligheter. Og når man har født selv, kommer det liksom så nært på.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 Lille, vakre sjelen......stakkars....:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=164577
Tiggywinkle Skrevet 27. november 2006 #8 Skrevet 27. november 2006 Vakkert barn - stakkars mammaen må være i en frykleig vanskelig situasjon. Sitter her med 8-ukeren min på fanget og kjenner jeg får helt vondt inni meg.
Tiggywinkle Skrevet 27. november 2006 #9 Skrevet 27. november 2006 Går litt fort i svingene her ser jeg...fryktelig skulle det være. Taster litt for fort med dukkedamen på fanget:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå