Gå til innhold

Søknad om......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Torsdag den 7. november legger "dritgrei hei hei" turen via Hosle på sin ferd til Østlandet.

I den anledning vil jeg søke om stillingen som lunsj-arrangør for DiB modne mammaer i min bopel beliggende i Bærum.

Tid for arrangement: 11:00

Mine kvalifikasjoner: Ordenssans, energisk, samlende egenskaper, kokkeleringsevner og generell sans for kos.

CV: årlig rakefisklag, sommerfest for naboer, høstfest for venner, julebord for ansatte, bursdagsarrangement for utallige barn og voksne, lunsj for dib damer, deltakelse ved ymse dib treff og dåp for måker....

Håper på positiv behandling av søknad, og snarlig svar.

Med vennlig hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du er meget egnet til jobben! :) Skulle så gjerne tatt turen selv og hilst på Dritgrei! Hadde vært hyggelig det tenker jeg! Men med 2 små og null stedsans... så hadde jeg vel aldri klart å finne Bærum en gang tenker jeg....

Skrevet

Jeg ville vanligvis vært den aller første til å innvilge en såpass spennende og motivert søknad - men ettersom jeg allerede har takket ja til et dagopphold på Stensby Sykehus for å fikse på en inneklemt nerve akkurat den dagen(regner med at vi snakker om desember, og ikke november...for den datoen har liksom vært alt...c",)), må jeg desverre takke pent og veloppdragent nei. Skulle gjerne ha kommet og møtt dere koselige og morsomme dibbedamer en gang til!

Regner med at du får mange andre positive behandlinger av søknaden din! c",)

Skrevet

og dermed ble min ordenssans avkreftet...*ler* Mener selvfølgelig desember...Og jeg som erter Dritgrei for hennes surr i dagene...jada

Inneklemte nerver er ikke til spøke med, så det grunnlaget for å svare nei aksepteres!!

Skrevet

Snudler: Om du kommer deg på E6 og kjører gjennom Oslo og mot Drammen så er det fullt mulig å bli møtt på Lysaker og geleidet derfra til den nevnte bopel.. Sånn om du skulle orke...*smiler*

Og to barn har vel aldri vært noen hindring??

Skrevet

Kaller det bare tunnelsyndromet mitt, jeg c",)!

Kan du ikke endre bittelitt på dagen da...?

Skrevet

Ha ha ha - godt å se at du kan "skli ut" litt da:-))

Jeg kommer veldig gjerne - om jeg får det til:-) Kommer fra Ålesund natt til onsdag og skal reise til Tyskland fredags morgen, men hadde vært hyggelig å møte dritgrei da!

Så om jeg samler alt jeg har av organiseringstalent og virkelig konsentrerer meg så MÅ jeg jo få det til:-)) Ordenssansen derimot.......sukk......;-)

Skrevet

Datoen er desverre urokkelig. Det er den eneste dagen dritgrei har innvilget audiens...*smiler*

Skrevet

Hehe.. nei 2 barn er egentlig ingenting... Det er nok heller min mangel på stedsans og min store evne til å kjøre meg aldeles bort som er verst! Har klart å kjøre meg bort i Lillestrøm... skulle til ei venninne som jeg hadde vært hos 100 ganger før. Hun sto i vinduet og så meg kjøre forbi flere ganger.... lo seg nesten fordervet...

Skrevet

Jeg har veldig lyst til å bli kjent med dere. Fikk jo ikke med meg festen for da var jeg bortreist.

Men kanskje du synes det er rart med en "fremmed-modenmamma" på døren?

Dere høres jo kjempehyggelig ut alle modenmammaer og jeg regner med at skravla går vel så mye "live" som på nett:-)

Skrevet

Vi viser til Deres søknad av 27. november og kan bekrefte at søknaden er mottatt. Vi beklager å måtte meddele at det dessverre ikke finnes ledige tidspunkt hos oss akkurat nå. På datoen De foreslår, er den kvinnelige toppsjefen hos oss bortreist og assisterende sjef har tett program i barnehagen. Selv om De viser til møtedeltagelse langveisfra ser vi oss dessverre ikke i stand til omprioritere planene for dagen.

Det må imidlertid nevnes at under normale omstendigheter ville søknaden blitt innvilget prompte. De er hjertelig velkommen til å søke igjen ved neste anledning!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Du er nok velkvalifisert og får sikkert jobben! At du skriver november og mener desember gjør deg bare sjarmerende menneskelig. Skulle gjerne vært der, men det er det med jobben da... De fleste dager kunne jeg fått det til, men akkurat den dagen er det lederseminar med fokus på korrupsjon og økonomistyring. Hva høres mest spennende ut, mon tro? Ingen tvil, men jeg må visst sitte i ro og høre på en eller annen revisor :-(

Skrevet

Hahaha!!! Nå ler jeg så jeg griner enda mer!!!

Tror du at du greier å finne veien bort hit til skogkanten, eller?

Skrevet

Tiggywinkle: Det synes jeg ikke er det minste "merkelig" om en ny moden-mamma skulle innfinne seg på treff den nevnte dato,,,*kremt*

7. desember....

Du er hjertelig velkommen til å bli bedre kjent med de moden-mammaene som klarer å klemme inn et treff.

Skrevet

Maud: skal du på korrupsjonsseminar? Jobber vel ikke i samme firma som meg? He he....

Skrevet

Jeg takker for svar, og ser med beklagelse at De desverre er forhindret fra å møte.

Lover å informere om andre fremtidige søknader som vil komme i gjeldende sak.

Det vil bli laget et referat fra møtet som blir lagt tilgjengelig for de som ikke klarer å stille.

Skrevet

He he he... But of course! Oss ordensmennesker i mellom....

Skrevet

Flott søknad! Du er ansatt!

Skulle gjerne tatt turen, hadde vært artig å treffe Dritgrei, har mange ganger blitt imponert over hennes innlegg. Reflektert, moden og morsomt jente! Mye mer moden enn jeg var i hennes "unge" alder! Desverre er det slutt på formiddagstreff for min del etter at perm er slutt, og er på jobbreise den 7. Ha en kjempehyggelig lunsj alle sammen!

Skrevet

NEI!?!??!?!?!?!?!?

Akkurat den dagen har jeg barseltreff med barselgruppa fra helsestasjonen. Normalt kunne jeg jo ha funnet på en god unnskyldning, men så er det hos meg vi skal ha det da... Tviler sterkt på at det blir godtatt at jeg avlyser og så begynner å dra på treff til nesten nabo til resten av barselgjengen min da... Buhu!!!!!!!

Men jeg VIL treffe Dritgrei jeg da. Skal hun være der lenge??? Våre barseltreff er stort sett ferdige sånn i 2 - halv tre tiden.... Kan jeg få lov til å stikke innom da....? Sånn før jeg skal hente på skolen og bhg...? Pleeeeaaaase!

Skrevet

Å kjære vene

Detter hørtes "dritkult" ut!

Hvordan stiller arr.komitèen seg til modne mødre som lar barna bli i barnehagen?

Skal på jobb på etter middagen og LilleSnupp spiser i 11-tiden før hun bare må sove i minst 2 timer.

Skrevet

Kan vel neppe kalle det et firma. Er ansatt i Oslo kommune og her er visst korrupsjon et hett tema for tiden. Kan du skjønne det? Heia Murud - du gjør at jeg må holde ut to kjedelige dager med kjedelige kommunale ledere...

Skrevet

Du får lov til att Gummis... Dine aksjer i form av verdens beste iskake tillater et visst slingringsmonn...*smiler*

Skrevet

Trollmora:

Arrangements komiteen er overbevist om at modne mødre, særlig med tilhold på aktuelt nettsted, selv vet best for barna sine.

Du er velkommen til hyggelig prat og lunsj med den største selvfølge.

Skrevet

Dritkult hei hei!!!!!!! ;-)

Jeg kommer gjerne og tar kanskje med meg en venninne som jeg har nevnt her inne et par ganger, hvis det er greit????? Hmmmmm, hun har fortsatt ikke fått registrert seg........

Da blir det to mammaer og to babyer, samt to påleggspakker fra Oslo vest hvis det går greit?

Skrevet

Dere er alle fire hjertelig velkomne til vår "ringe" bolig.

Pålegg fra Oslo vest?? Hva er det de spiser der mon tro?? Bare kanapeer og Champangne???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...