Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Var i skikkelig dårlig huør i går, og kom da over de tre superskjønne gutta... he he... Har ikke sett så mye av programmene deres tidligere, men i går fikk jeg med meg nesten hele greia. De lager skikkelig "feel-good"-tv!!! Gliste meg gjennom hele programmet, og den ekle klumpen av sinne var borte før det var ferdig.. Noen flere her som synes de er "grome"?
lnamor høygravid!!!!!!! Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 JA!! De gjør liksom hele søndagen, ikke bare mimrer de med ting og personer jeg husker kjempegodt, men de er jo så søte! Skikkelige godgutter jeg vil be med meg hjem til mor på vafler og saft... Deilig med programmer som bare er gode!!!!!!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Helt enig! Og for oss som var "unge" på 80-tallet er jo disse programmene bare helt på kornet!!! Klær, hårsveis og gamle helter!
guttemamman:) Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 Jepp, jeg digger både gutta og selve programmet:o)
småtrollet Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 jah,herlige de:) men jeg begynner liksom og føle meg litt gammel når jeg ser på......gulp...... men morro og da:)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 ja, en føler seg litt gammel..og så blir en nesten flau av å tenke på hvordan man selv så ut.. Rosa Ball-genser og snekkerbukse... Grøss!!!! Men de er så herlige de guttene, at en glemmer sånt fort Det ser ut som om de som blir intervjuvet synes det samme... De får dem jo til å gjøre det meste.. he he.. (HI)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå