Gå til innhold

God morgen jenter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper dere har sovet godt alle sammen - dere fine omsorgsfulle og omtenksomme jenter, med hjertene og hodene fulle av ting. Ha en fin dag alle sammen. Jeg har plutselig to unger hjemme i dag jeg.... det går sikkert fint, men jeg får ALDRI gjort noe av det jeg skal....... jaja, jeg får vel ut på tur med begge to da, dere med hundre unger gjør jo det hele tiden, jeg er enig med Karomamman - jeg bøyer meg i husstøvet!

klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og god morgen til deg også! Jeg har for en gangs skyld sovet godt, gullet har bare vært våken èn gang i natt (X i taket!) så jeg er sprek og uthvilt! Nå sitter jeg bare her og somler bort tiden før juleverkstedet skal starte - mulig jeg bareventer til eldstejenta er hjemme fra skolen ved tolvtiden så hun får vært med også. Så da kan jeg dibbe bittelitt til først! c",)

Skrevet

det hørtes ut som en god ide!

jeg vil være med på juleverksted!!!!!!

Skrevet

Tusen takk og det samme til deg og alle ungene dine:-)) En er som ingen to er som ti og med nr 3 er det bare mere moro midt i uka:-))

Ha en strålende flott dag:-)

Klemz (lært av fjortisene;-)

Skrevet

koezzzzzzz oeg kleemzzzzzzzzzz

Skrevet

Fniiiiiiiiiiz

;-))))

Skrevet

God morgen ja! Her er det faktisk en nydelig dag på vei! Skyfritt og lyseblått! Mangler bare vårlukt og sola som varmer...mmmm... gleder meg til våren jeg!!!

Ha en herrrlig dag alle sammen :)

Skrevet

God morgen til deg også, nei jeg har ikke sovet godt.

Men det er fordi vi flytter og flytter....Og jeg har et bekken som ikke er noe ålreit, det vil liksom ikke ha noe av denne flyttingen.

Så i natt har jeg stort sett vært våken, med store smerter.

Men det er en fin dag, det regner ikke og solen titter så vidt fram.

Knerten sover og kaffen er varm.

Skrevet

og du må slutte å bære.....!

å betale noen for å hjelpe er verdt hvert eneste sekund med et friskere bekken! ikke jobb på deg varige smerter i alle fall!

Skrevet

Jeg bærer ikke stort, men jeg står å pakker og det er feil stilling.

Også tror jeg alltid at litt går bra, men det gjør det altså ikke.

Men nå er det snart jul da og Attpåklatten sier marsipan hjelper mot alt. Så nå skal jeg få julemarsipan på blå resept.

Skrevet

Det var superlurt!!!

Skrevet

God morgen sjæl! Eller er det god formiddag, kanskje?

Vi har hatt en fin, men travel helg. Har i hvert fall laget i stand noen minnerike dager for en 7-åring som er mye alene ellers. Og det er fint :)

Karosnuppa er hjemme fra barnehagen. Bare litt feber i dag, men litt pjusk stakkars. Jeg jobber litt innimellom og så koser vi oss mest. Hun har nettopp fått Karius og Baktus-boka av mormor og når tror jeg vi har lest den 100 ganger allerede... De er søte da (bådetanntrollene og snuppa)!

Så alle sammen: ha det fint utover :)

Skrevet

God formiddag får vel jeg si som kommer så sent...

Men har god unnskyldning da. Har fått unger på skole og barnehage, mann på jobb og selv jobbet fra 8-11! Skulle så egentlig på IKEA og så på Sandvika, men på jobb greide jeg kunsstykket å stupe inn i vogna med kneet mitt rett før jeg skulle dra og dermed sitter jeg nå her med beinet høyt! Har ikke tid til noen vond fot her, så satser på at vondten forsvinner FORT!

Ikke ser det spesielt lurt ut at Tårnfrid slår hull på strømpebuksen sin sånn i det hun skal bare runde vogna litt vel raskt... Kanskje på tide at jeg får meg litt større kontor?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...