2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Æ si nu bare det at æ har hørt at allt skal testes en gang, så koffør ikke i går... Ætter å ha læst så mye på de hærre sien bi man litt keen på det meste skal æ si dokker.. Men pokker ta, nu vet æ koffør det heita -ingenting skal inn bare ut- Steike det det finnes ikkje nåkka G-Punkt på mæ dær... fyttirakkern-.. hehe.. Likte ikke det nei.. 7dager til termim
tre håpefulle Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Ja det e bærre og tatover inn ett innkjørings forbudt skilt på rumpebllen... hehe... Eller enveeiskjørt.. hehe... =o)
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 27. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2006 ja tull ikke... *skremt* Det er liksom ikke noe jeg tenker å finne i mine tanker på å gjøre flere ganger...hehe
*bubbs* Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 Haha... Akkurat nå passer vel dette uttrykket godt: "smaken er som baken" Men, nå vet du hvertfall at du ikke liker det, og slipper å gå til graven med en anger over at du ikke prøvde? Hehe... Tror det er mange som har samme bitre erfaring som deg ja..
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 huff da.. men det blir faktisk bedre etterhvert.. første gangen er altid verst.. og ikke glem glidemiddel... det hjelper MYE!!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #6 Skrevet 29. november 2006 Glidemiddel/matolje(funker helt fint hvis man ikke har noe annet;) ) Og selvfølgelig det som må til (f.eks fingeren hans) såvidt inn i stumpen mens han eller du masserer koseknotten. Deeeilig når man venner seg til det, jenter!! Har fått de dypeste mest langvarige orgasmene på denne måten.. Ikke gi opp:)
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2006 joa.. smaken er som baken.. nei klarer meg uten den smaken jeg hehe... men man må jo prøve før man dømmer det.. å jeg har prøvd å dømmer etter min smak hiih....
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 8. desember 2006 #8 Skrevet 8. desember 2006 hehe nei ikke godt nei!!!! har prøvd flere ganger men liker det ikke! bruk masse glidemiddel og det beste er og vær dritafull hehe! da merker man ikke så mye! men aaaldri bruk bodylotion da kommer du til og drite ned samboern din! hahahah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå