Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 velger og være anonym i denne saken... mener ikke og være frekk eller noe og vil ikke starte en krangel, men jeg bli faktiskt litt støtt av navnet ditt.... som guds barn syns jeg ikke det passer helt med et sånt navn, alle vet jo hvorfor vi blir gravide men man kan vell velge et litt mer voksent ord? håper jeg ikke blir slått ihjel for dette....
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Nei, for all del! IKKE skift nick!!!!! Jeg trekker på smilebåndet hver gang jeg ser det. Tror jeg har sagt til samboer hundre ganger at det er ei som har et dødskult nick her inn "ja, ho som er blitt pult på tjukka da eller?".....
Gjest Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Det er jo ett kult nick da ;o)) Smiler hver gang jeg ser det jeg.................
Gjest Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 Kan ikke du anonyme Guds barn dra deg ut her ifra ? Ser ikke hvorfor Guds barn som du kaller deg ikke kan respektere andre sin humor. Frekke greier altså... hihi
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 Dritkult nick det da!!!! Synes da ikke ordet "pult" er av de verste..... Er så mange andre kjedelige nick her inne (som mitt og hovedinnlegger sitt, som er veldig oppbrukt (; ), så vi trenger noen som tør å skille seg litt ut!!
Gjest Skrevet 26. november 2006 #7 Skrevet 26. november 2006 Sorry, men enkelte har faen meg lite å finne på når de gidder og henge seg opp i hva folk kaller seg.. Syns det er tøft jeg.. Hehh.. Flirer hver gang jeg ser det. Og det er jo sant!!
Økologisk_knekkebrød Skrevet 26. november 2006 #8 Skrevet 26. november 2006 Hihi, siden jeg er kristen er vel jeg også et "Guds barn", men jeg synes det er et kult nick! Er ganske sikker på at dette er et tulleinnlegg.
ks23 med William og Lucas Skrevet 26. november 2006 #9 Skrevet 26. november 2006 Skal vel være litt enig at det litt fjortis navn kansje...Men alle velger jo selv sitt eget nick her inne. Men er slikt ett barn blir til oxo. men bare ett litt styggere ord på det..
ღDidrikmamsenღ Skrevet 26. november 2006 #10 Skrevet 26. november 2006 Synes det er et kult navn jeg da.. Må vel få lov å ha litt barnslig humor fordi om man er voksen da vel!! Det har i allefall jeg
Trillet Skrevet 26. november 2006 #11 Skrevet 26. november 2006 Nei fysj asså... Å sei PULE e STYGT!!!! Hehe... nei jeg syns åsså det er et arti navn.... Vi alle her er jo pult på tjukka.... Det er jo bare et ORD... Hvis man er så kristen at man ikke kan se sånn, så bør man heller ikke være her inne... Det er et fritt land!!! pule, knulle, kuk, drite og pesse... Kem som e barnslig no???
Enliiitentil? Skrevet 26. november 2006 #12 Skrevet 26. november 2006 Nei, jeg har ikke veldig lyst til å bytte nick nei... hadde tenkt til å ta smellt på tjukka, men det var opptatt... og de eneste jeg tenker på her inne er de som har barn som er lagd i laben (for de er ikke pult på tjukka) og dette er et like etterlengta barn, så jeg vil helst fortsette å bruke det jeg. For det er slik det ble til-heldigvis. PS jeg er i grunnen ganske støtt over innlegg og tråder som er merket med ANONYM fordi det rett og slett minner meg om visse useriøse personer her inne som bare er ute etter å lage kvalm... og det blir det IKKE god stemning av her nei... Klem fra meg da, som er
muslingen Skrevet 27. november 2006 #13 Skrevet 27. november 2006 helt utrolig hva folk må blande seg inn i altså... går vel ann å ha humor selv om man er kristen? ganske feigis å være anonym når man skal klage og spør du meg... alt for mange som er det. syns vi alle kan hete det vi selv vil, så får de som føler seg støtt av en eller annen grunn heller lukke øynene og bite tennene sammen. noen ting er greit å holde for seg selv! under en mnd til jul dere:) hurra!
Villemo3 Skrevet 27. november 2006 #14 Skrevet 27. november 2006 Folk må få lov til å kalle seg hva de vil. Synes ikke det er fjortis heller. Jeg er 26 og synes det er veldig morsomt:-)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #15 Skrevet 27. november 2006 Jeg skal si meg litt enig med HI at nicket er litt usmaklig. Men vil hun hete det, så gjerne for meg. Hvis det morer andre, som det ser ut til at det gjør, så er jo det også flott!
Lapez Skrevet 27. november 2006 #16 Skrevet 27. november 2006 pult på tjukka er jo drit kult nick jo, smiler hver gang jeg ser et innlegg fra deg=) det er jo det vi fleste er her inne=)
En liten mamma Skrevet 27. november 2006 #17 Skrevet 27. november 2006 I all verden, folk må vel få ha det nicket de selv ønsker! Syns nicket hennes er festlig jeg, har flirt av det siden første dag! På en side som denne må en være litt åpen for litt av hvert, og hvis pule er for sterkt ord for deg må jeg nesten anbefale en annen side! Det er jo faktisk det vi har gjort alle sammen, for å havne her!
Lapez Skrevet 27. november 2006 #20 Skrevet 27. november 2006 nei, de tror jeg "elsker" - altså, etter de er gitf så klart:p haha
Frk. Vable Skrevet 27. november 2006 #21 Skrevet 27. november 2006 Hihi, ja, det er da de gir bort "blomsten" sin?!?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #22 Skrevet 27. november 2006 Når jeg leser mange av disse svarene blir jeg nokså oppgitt. Det virker ikke som om dere har noen som helst respekt for andre mennesker og andre menneskers tro. Hvis noen reagerer på slike ord, og føler det som støtende, så er det nok en reell følelse. Ta hensyn til det! Uten at jeg med det mener at jeg er enig i at noen bør skifte nick fordi det er støtende. Det jeg mener er svarene til dere andre. Si dere gjerne uenig. Men hold det saklig.
mmoan Skrevet 27. november 2006 #23 Skrevet 27. november 2006 norge er et fritt land så la folk ha det nicke som passer for seg!!!!!! d er ingen skam eller "synd" å bli pult på tjukka! så du anonyme Guds barn ikke heng deg oppi nicke til andre da har du lite å gjøre!!!!! kuuuult nick "pult på tjukka"!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 27. november 2006 #24 Skrevet 27. november 2006 jeg liker ikke nicket "pult på tjukka" jeg heller...men jeg bryr meg ikke noe om at hun bruker det..det kan jo hende hun ikke liker mitt..er så unødvendig av deg anonym..er jo så teit..alle kan gjøre som man vil..hva får deg til å si at du er guds barn lissom..jeg trodde hvertfall guds barn kunne godta andre som de var jeg..menmen..
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #25 Skrevet 27. november 2006 Samme hva men kaller seg vel!!!!! Så lenge man er bli og koselig mot andre!!!!! Syns vel ikke "pult på tjukken" Er så pent nick men gjør meg ingen ting for personen virker veldig grei og snill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå