Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Vi har diskutert litt frem og tilbake om vi skal selge vognene (!) vi har og skaffe en ny. Har en Brio kombi som ikke brukes noe særlig mer da frøkna har vokst seg stor:-) Den tar rimelig med plass.... Så har vi en superfin GT Safari, 3-hjuling som er en drøm å trille, MEN som tar litt stor plass i vår bil. Sist har vi en trille som er enkel og grei til sitt bruk, tar liten plass i bilen, men ikke noe stas å trille i terrenget. Neste helg skal vi kjøre til Ålesund, og skal da reise 5 personer, vi må ha med vogn, seng og bagasje til alle, men 3-hjulingen tar litt for stor plass (store hjul og ikke så stort bagasjerom) Så skal vi være noen dager og det blir garantert noen lange og deilige spaserturer, så da utgår shoppingtrilla. Hva gjør vi mon tro? Har sett litt på Quinny Zapp, men er det noen som har erfaring med den? Og så må jeg da sette de andre til salgs...........og det er kjedelig og litt vemodig også.......sukk........kan jo ikke beholde alle heller!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 26. november 2006 ....å ja, jeg innrømmer det......jeg har fullstendig vogndilla.........men så er jeg jammen gammel nok og har råd til det også - ha ha ha!!!
Superlis Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Er så godt å se at det er flere som har mange vogner,er bare sunt å ha litt dilla=)) Håper du finner ut av det,det er viktig med god vogn når en skal gå litt!!
Reveenka Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Hehe! Vet ikke hva du skal gjøre, men nå fikk jeg fryktelig lyst til å gå ut og kjøpe meg en skikkelig trehjuling som tåler litt røff trilling på skogsbilveiene her vi bor. Den ene vogna jeg har, har vært brukt av alle de tre andre jentene også, og er mildest talt godt brukt... c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2006 Problemet er at jeg har verdens beste vogn å trille (GT) men at den tar for stor plass i bilen min........:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2006 He he, kan få kjøpt min - til en god pris! Så får jeg god samvittighet til å kjøpe en ny.......... http://www.babyshop.no/trille/GT/GT%20Safari_s.jpg Fargen er sort og beige - tøff vogn:-)
Reveenka Skrevet 26. november 2006 #7 Skrevet 26. november 2006 Kanskje det c",) Vet du om det går an å snu den sånn at gullet kan se meg mens jeg triller?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 26. november 2006 Nei, det går nok ikke:-) Tror ikke det er så mange av den type vogner du kan gjøre det med dessverre. Dette er en amerikansk joggevogn, med STORE hjul. Tror balansen hadde blitt feil om den hadde vært snudd. Forsto det på de i butikken der vi kjøpte den, for vi også spurte om nettopp det:-)
Gummelillan Skrevet 26. november 2006 #9 Skrevet 26. november 2006 Ny bil...? ;-)))) Skjønner problemet - har en GT Safari som søskenvogn og den tar plass, ja!!!! Selv har jeg en Teutonia Y2K til Leonora som jeg er sååå fornøyd med. Bruker den som sportsvogn og den blir ganske så liten når du slår den sammen. Har ikke noe erfaring med Quinny, annet enn at Phantomet har en Quinnyvogn som hun ikke er såååå begeistret for... ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 26. november 2006 He he, har jo ny bil! Ja, vet det at mange synes Quinny-bagen er liten. Tenker på en praktisk sportsvogn variant, 3-hjuling, som er god å trille, som har full liggestilling, men som IKKE tar så stor plass i bilen. Er superfornøyd med GT`en, for den er virkelig helt nydelig å trille....men de hjulene blir litt i meste laget. Ihvertfall når vi skal ha inn en koffert eller to i tillegg til reiseseng og vogn:-)) Campingvogn bak bilen kanskje;-)))
Superlis Skrevet 26. november 2006 #11 Skrevet 26. november 2006 Synes det siste forslaget var bra jeg,behold vogna og kjøp deg en stor henger som du kan ha på slep når du skal på reise=)))))
♥Snulder Skrevet 26. november 2006 #12 Skrevet 26. november 2006 Campingvogn var et godt forslag synes jeg! Så kan du parkere den ved siden av en av mine venninners vogn på Jeløya... sånn at jeg kan ta en tur den kanten av og til... Jeg har også GT-safari Dobbeltvognen.... Helt nydelig å trille!!! Men rimelig mye vogn til og med sammenlagt:( Forøvrig... så synes jeg Zappen er så stygg at det ikke hjelper at den blir pitteliten sammenslått;)
Maud Skrevet 27. november 2006 #13 Skrevet 27. november 2006 Jeg har også en GT Safari og sliter med det samme som deg, en Polo blir liksom så liten... Får den rett og slett ikke inn uten å ta av alle hjulene. Heldigvis har mannen stor bil, sånn at når vi drar til Ålesund får vi plass til både vogna og alt annet. Kan du ikke selge Brio-vogna da og beholde GT'en? Den er jo ikke så dyr. Så kan dere kjøpe en praktisk vogn med bedre fjæring og som tar mindre plass som kan være med på turer...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. november 2006 Forfatter #14 Skrevet 27. november 2006 Skal til Sverige en tur idag.......ender vel bare opp med en fjerde vogn tenker jeg......jaja, har man vogndilla så har man det;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå