Pige81 Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Hørte reklame for Disney on Ice i spektrum og tenkte det ville være en perfekt for datteren min på 5 år! Fikk bestillt billetter dit, hotell og tog :-) Nå gleder jeg meg bare sååå til å gi henne denne julegaven! Ble i dyreste laget, men blir jo ikke slik hvert år :-) Noen som har tips til noe moro vi kan gjøre der? Vi er der 3. helga i januar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå