Gå til innhold

All ære til dere med flere unger :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lekt tobarnsmor i helgen og nå har jeg virkelig fått med hva det kan innebære å ha større barn i huset: pepperkakebaking, lørdagsgodt, pizza, MGP Junior, elleveognitti runder med Hatt over hatt, tegnefilm, trikkekjøring, fotballtriksing i stua (!), ut-på-tur-aldri-sur, søndagsmiddag (ja ja, de to siste pleier vi å ha uansett...)

Samtidig så er Karosnuppa syk, stakkars liten, så jeg har bare sovet et par timer om nettene pluss at pappaen jobbet hele lørdagen. Jippi...

Konklusjonen er: jeg har STOR respekt for dere som har en hel bråta med småttiser!! Så sånn er det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men de blir ikke levert klar for MGP Junior da vet du.... Bare kos når de kommer i str +/- 50 cm. Nå har jeg tre og synes det er akkurat perfekt ;-)))))))

Skrevet

Åh, takk - den tar jeg rett til meg med en gang! c",) Heldigvis har ungene kommet en og en om gangen, og ikke hele grevlinggjengen på èn gang over natta!

Da hadde jeg muligens begynt å hyperventilere en smule...

Får håpe Karosnuppa snart blir frisk, nå da - i goood tid før jul, så slipper du sykt barn da! c",)

Skrevet

Ja slutter meg til her og,og sier takk så mye. 4 stykker her i huset,men alle er ikke små men krever litt likevel. Må innrømme at det av og til føles som vi har 10-20=)))Men vi er ufattelig glad i alle,selv når de utgjør 10-20 hehe

Skrevet

Glemte å si at jeg føler med deg som har sykt barn det er kjempedumt uansett om du har 1 eller 10! god bedring!

Skrevet

He he, her har vi 3 stk spredd over 18 år, men jammen er det en del utfordringer med det også, om enn litt annerledes enn bleier og leker strødd utover gulvet;-) Litt mer forelskelser, hormoner, sminke, klær, lekser, alkohol/sigarett-spørsmål kan jeg vel si:-) Men herlig moro er det - med hele hurven!

God bedring til Karosnuppa - sykdom er ikke moro uansett en eller ti:-)

Skrevet

Mange barn er ikke noe problem!!!! Du skjønner det at det er MYE mer slitsomt å låne andres barn! Da føler man på sett og vis at man må underholde dem hele tiden..... Det gidder man jo ikke med sine egne:=) Og så har man jo den bonusen med utallige unger at de kan leke sammen mens mamma dibber:)

Skrevet

Ler så jeg setter frokosten i vrangstrupen! Nemlig! To av ungene sitter feks nå foran tv'n og ser Mikkes Jul, en sitter fastspent i bilstolen og sover litt etter at vi kjørte andreklassingen på skolen, - og her sitter jeg med dib, avis og frokost...! c",)

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener, men den store forskjellen er at de ikke er fullt så slitsomme når de er dine egne. Jeg har riktignok bare to så langt, men sikter mot en til. Jeg vet av erfaring at det å låne andres barn er krevende. Ingenting går av seg selv fordi rutinene er brutt og man vet ikke hvor mye man kan forlange av den lånte. Ikke er det kanskje riktig å forlange så mye heller. Med ens egne er det annerledes, man får jo ganske lang innkjøring før det skal lages pepperkaker, spilles spill osv.

Når det er sagt, så er det slitsomt når en er syk og en krever underholdning. Det tror jeg er gjenkjenbart for oss alle. God bedring til snuppa!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...