Gå til innhold

er så FLAU at jeg bare vil gjemme meg under dyna

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fysisk vondt i hele kroppen..for jeg er så flau!!!! jeg klarte det IGJEN, å sende en privat mail til hele kontaktlista. Mannen min er fly forbanna for jeg klarer å være så dum, og jeg er bare FLAU FLAU FLAU.......Jeg kommer ikke til å få sove i natt!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uffda.... Jaja, det hjelper ikke, dn er sendt uansett... Om du er flau eller ikke,så kan du ikke gjøre det om igjen, så det hjelper så lite... Men jeg skjønner deg... Men du er nok den som har det verst i denne situasjonen...

Skrevet

hmmm, var det en privat mail av slaget med sexinnhold til mannen???? hihi, heeele kontaktlista ja..

send ut en mail om at noen har hacka seg inn på pcn din og sendt mail til alle.. skriv detta er noe du ser avorlig på og ønsker å få dem sendt i retur for å vite hva som er sendt til folk da du ikke aner hva som er sendt men fikk beskjed på mail fra hackern om hva som er gjort :P

verdt et forsøk..:/

Skrevet

takk for tipset, men det er andre gang jeg gjør feilen...forrige gang ikke like personlig mail..så alle vet at jeg er surrete nok til å ha gjort det.

faen faen- det verste er at kontaktlisten ikke bare inneholder venner og familie men også forettningsforbindelser osv....vil bare dø

Skrevet

å herre gud... off.. ja, du får opprette en egen mailadresse for personlige mail av typen "må for guds skyld ikke sendes feil"

jeg føler med deg!! jeg tror jeg hadde daua.. jg har sendt sms feil , men da til kun en person.. men ille nok d, så det du føler må jo bare være dødens.. men snart får dere litt å le av. :)

Skrevet

*ler så jeg griner*

Sorry, måtte bare le litt på dine vegne...!

Stakkars stakkars deg!!!! Tror jeg hadde død rett og slett...:( Du får sende en ny mail å beklage innholdet i den forrige, send den med høy prioritet å be de slette den første mailen uten å lese den. Kanskje noen gjør det...

Ikke noe gøy situasjon da... stakkars deg:(

Skrevet

Hvis du sender mail via outlook, så kan du tilbakekalle mail som ikke er lest... bare et tips..

Skrevet

Her er oppskriften i Microsoft Outlook:

Denne funksjonen krever at du bruker en e-postkonto i Microsoft Exchange Server.

Du kan bare tilbakekalle eller erstatte en melding hvis mottakeren av meldingen er logget på og bruker Microsoft Outlook, og ennå ikke har lest meldingen eller flyttet den fra innboksen sin.

Klikk Sendte elementer i navigasjonslisten (navigasjonsrute: Kolonnen til venstre i Outlook-vinduet som viser ruter som Snarveier eller E-post samt snarveiene eller mappene i hver enkelt rute. Klikk en mappe for å vise elementene i mappen.) i E-post.

Åpne meldingen du vil tilbakekalle eller erstatte.

Velg Kall tilbake denne meldingen på Handlinger-menyen.

Gjør ett av følgende:

Tilbakekalle meldingen

Velg Slette uleste kopier av denne meldingen.

Hvis du vil vite om du lyktes med å tilbakekalle eller erstatte meldinger for hver enkelt mottaker, merker du av for Gi meg beskjed om tilbakekallingen lykkes eller ikke for hver mottaker.

Erstatte meldingen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...