phantomet Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Idag ble den lille måka døpt. Til stor forundring for mellomstegutten, og glede for de to eldste barna. (selv om eldste jenta fortalte ved kveldsen, at det var både kjedelig og gøy...og da refererte hun visst til prestens preken...*smiler*) Gullet så ut som en amerikansk marengskake i den litt store flotte kjolen...Og vi spøkte familien imellom om at han nå så ut som en ekte prinsesse...(Hennes familie ble t.o.m. bedt for av meningheten...*ler*) Samlingen etterpå var vellykket, og takket være fantastiske venninner så var kakebordet en "kongelig høyhet" verdig!!! TUSEN TAKK til Gummelillan for VERDENS beste iskake!!! Sigerfar forsynte seg tre ganger...*ler* Og det var den kaken det er minst igjen av etter festen...Faktisk tror jeg aldri at jeg har smakt en så god kake før. Den traff smaken til en søtmoms som meg med et smell!!! Forberedelsene til festen og selv dåpsdagen har riktignok satt igang følelser og tanker hos denne mammaen, som på et eller annet vis må plasseres riktig, før jeg kan vandre videre med lett hjerte...men alt i alt har det vært en vellykket dag for store og små. Hovepersonen selv valgte dagen idag til å være den første han har sovet tre timer i strekk midt på dagen...*ler* Noe gjestene synes var litt trist, men samtidig hadde stor forståelse for.
Karomamma Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Så bra, vel overstått!! Jeg vet for egen del at sånne anledninger får frem minner og savn mye sterkere enn ellers i hverdagen. Vet ikke om det er det du mener, men jeg vil bare si at noen ganger er det helt allright å være litt deppa også samtidig som man er glad!! Klem til deg!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Gratulerer med vel overstått dåpsdag:-) Sånne dager gjør noe med en, høytidelig og en dag for de dype og rare følelsene.....kjenner det igjen......fint og sårt - hånd i hånd. Men først og fremst en merkedag for store og små, en gledens dag og en dag en husker........ Kos deg med restene av dagen og festen, og bruk dagene som kommer til å plassere følelser og tanker du, det er godt å bruke litt tid på det....:-) Klem fra
Gummelillan Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Så bra at alt gikk bra! Tenker Marengsmåka hadde en fin dag ;-) Fødsel og dåp gir en mye å tenke på. Og noen har mer å tenke på en andre. Men kjenner jeg deg rett finner du ut av også dette. For et nydelig og harmonisk hjerte, DET har du! Stor dåpsklem fra
Maud Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 Gratulerer med overstått dåp og en snill marengsmåke. Selv om gjestene gjerne ville sett hovedpersonen våken, er det godt at de sover på sånne dager. Da vi hadde navnefest for Minstemann sov han to ganger ti minutter hele dagen og det tærte i hvert fall på min tålmodighet! Når det så er skilte svigerforeldre og to damer som ikke snakker til hverandre og tusen slektninger som alle vet hvordan Minstemann skal roes, da blir dagen slitsom... Bruk dagene til å finne ut av det som har dukket opp i farvannet, hvis mitt inntrykk av deg stemmer, så får du til det!
dritgrei hei hei! Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 Du er så fin du phantomet - deg heier jeg på!!!!!!!!!!!! Gratulerer med vel overstått! nå er det innspurten til vår dåp......... hjelpemeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå