Gå til innhold

Hvor lange er deres gutter som er rundt 2 1/2 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer..målte min i dag og han var 94 cm, også veide han 13,5 kg da.... Stor gutt synes nå jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sønn er 2 år og 5 mnd og var på 2 årskontroll for 2 uker siden. Han var da 90 cm og 13 kilo.

Skrevet

Da gutten min var 2 1/2 år var han 96 cm og litt over 16 kg :) Plutseli blitt 99 cm nå, 3 mnd seinere.

Skrevet

Min gutt er 2 år og 3 mnd, og han er 91 cm og veier 14 kilo.

Skrevet

Jeg var til kontroll på helsestasjonen da Elias var 2,4 år - han målte da 98 cm og veide 15,4 kg - syns også han var stor...men han har alltid vært stor!!!

Skrevet

Er ikke sikker men tror et sted mellom 100 og 105 cm og ca 17 kg. Nå er han akkurat fyllt 3, 110 cm og vel 18 kg.

Laaang gutt.

Skrevet

Min blir 3 i slutten av januar. Han er 13 kg og 90 cm, visstnok litt liten... Men det kan vi nå ikke gjøre så mye med, han strekker seg nok etterhvert. Flere som har små gutter på snart 3?

Skrevet

Han er 2år og 5mnd

97cm og ca 17 kg.

Skrevet

Hmm.... jeg er sannelig ikke helt sikker, men et eller annet sted mellom 95 og 100 cm er han iallfall. Vekta er det verre å spekulere i, men han veide 12,8 kg da han var 2 år. Har nok ikke lagt på seg allverdens siden da, så veier vel kanskje ca 13,5 nå, vil jeg tro...?

Han har vært litt lengre/tyngre enn gjennomsnittet hittill (men relativt slank i forhold til lengden).... :o)

Skrevet

Han er 2 år og 5 mnder og veier 15, 2 kg og er 99 cm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...