Gå til innhold

markedsfører

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan man forvente som begynnerlønn etter bachelor i markedsføring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har samme utdannelse. Ca 280 000 er det siste eg hørte.

• 5 uker senere...
Skrevet

Hvis man får jobb ja. Nesten INGEN i klassen min på NMH har en jobb noe i nærheten av de vi så for oss som markedsføring et år etter studiene. De "heldigste" jobber som selgere og står ute på stands på kjøpesentre eller ringer rundt og selger leksikon. Og ja, dette gjelder også de med gode karakterer..

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg fikk vikariat som markedskoordinator i 2005 etter endt utdanning i 2006 (samme som deg). Jeg hadde 270.000 i året.

Skrevet

Ta heller siviløkonomutdannelse, litt lengre studie, men garantert verdt det om du tenker lønn. Det er et tøft og krevende studie, men det smarteste jeg har gjort. Men, om du har det krevende med barn og sånt vil jeg tro du kanskje bør ta markedsføringsbachelor isteden.

Der kan du velge ulike spesialiseringsretninger, bla. markedsføring. Fordelen er at du får en mye mer verdsatt utdannelse og kan jobbe med mye forskjellig!

Skrevet