Gå til innhold

markedsfører

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan man forvente som begynnerlønn etter bachelor i markedsføring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har samme utdannelse. Ca 280 000 er det siste eg hørte.

• 5 uker senere...
Skrevet

Hvis man får jobb ja. Nesten INGEN i klassen min på NMH har en jobb noe i nærheten av de vi så for oss som markedsføring et år etter studiene. De "heldigste" jobber som selgere og står ute på stands på kjøpesentre eller ringer rundt og selger leksikon. Og ja, dette gjelder også de med gode karakterer..

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg fikk vikariat som markedskoordinator i 2005 etter endt utdanning i 2006 (samme som deg). Jeg hadde 270.000 i året.

Skrevet

Ta heller siviløkonomutdannelse, litt lengre studie, men garantert verdt det om du tenker lønn. Det er et tøft og krevende studie, men det smarteste jeg har gjort. Men, om du har det krevende med barn og sånt vil jeg tro du kanskje bør ta markedsføringsbachelor isteden.

Der kan du velge ulike spesialiseringsretninger, bla. markedsføring. Fordelen er at du får en mye mer verdsatt utdannelse og kan jobbe med mye forskjellig!

Skrevet

Hei hei. Det spørs vel hva du har lyst åj obbe som.Ønsker du f.eks å jobbe som markedskordintor ligger vel lønnen her på mellom 290 - 360 i året. Sikkert litt lavere i oslo enn i bergen, da arbeidsmarkedet er anderledes. Men er du en person devirkelig ønsker vil det nok ikke være vanskelig å forlange mere lønn. Uansett råder jeg deg til å teste ut å jobbe innenfor salg en stund.Dette vil gjøre at du vil få mye erfaring som vil være utrolig fin for deg å ta med videre. selv er jeg ikke ferdig med min bi utdannelse i markedskommunikasjon, og vil ikke råde deg å ta masse mere utdannelse. det viktigste er å få erfaring og skape et nettverk med gode relasjoner til mennesker. er du flink vil du da se at mulighetene er mange. Selv har jeg en inntekt på ca 400 pr år. og hadde det ikke vært for jeg staret med salg ville nok ikke mulighetene mine vært så mange som i dag. lykke til, mange spennede jobber å velge mellom med din utdannelse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...