mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 og jeg nyser ganske ofte.. idet jeg nyser,så strammer muskelene nederst i magen seg,og det gjør helt vannvittig vondt.. da må jeg bare tvinge hele kroppen til å ligge i ro,så går det sakte over.. er det flere som har det slik? er i uke 15...=)
*ønsker nr 2* Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 jada, du ekke aleine.. er skit vondt
Lurv Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Jepp. Har hatt det sånn hele tiden. Er nå i uke 19.. Helt normalt selv om det er v
Kondis som en murstein Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Uff ja, det hadde jeg også... Nyser like mye ennå, men det er ikke vondt lenger ) Det var akkurat som en skikkelig forstrekkelse hver gang, og jeg knøt hele kroppen hver gang jeg måtte nyse... Men, for min del gikk det over, får håpe det går over på dere også!!!
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 Å,så godt å høre at jeg ikke er alene!!! Jeg trodde at det,ene og alene, var pga at jeg har trent alt for lite!!! Så godt å høre at det ikke er det som er grunnen!! (Skylder på det,iallefall!! ))
maiprins Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 Hei! Ikke missforstå men jeg ble litt lettet da det var flere som opplever det å nyse som utrolig vondt! Får nesten tårer i øynene jeg. Jeg har funnet ut å bøye meg hjelper masse!!!! ( og ikke stå rett opp og ned eller ligge helt strekt ut - for da gjør det utrolig vondt å nyse) Jeg er i uke 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå