Gå til innhold

hiiiihaaaaa....det stormer rundt ørene!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

her sitter jeg,å koser meg.ute er det nemlig økning til storm,eller det som værre er =0)

ennå sitter den gode følelsen i,som da jeg var lita.elsker lyden av hav,vind og knaking ute,mens jeg koser meg inne.

kan det bli bedre??

attpåtil,jeg tror jeg har klart å slutte å røyke.... en uke helt uten nå.før det var det kun en om dag.smakte i går,og det var pyton=0)

håper det varer,for det betyr bedre helse på meg,og mindre bronkitter og annet styggedom =0) å,jeg klarer å legge på meg!!

mitt i denne vindfulle søndagen og småfeberen som ennå sitter i,så er jeg megafornøyd,hehe

ha en fin søndagskveld da =0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, så superflink du er!!!!!! Jeg heier på deg og dette er knallbra!!! Heia heia heia heia heia heia heia heia!!!!!

Og kos deg inne i varmen og lyset, og la vinden ule rundt hushjørnet, mens du sitter inne med et selvtilfreds smil om munnen - DU ER KJEMPEFLINK!!!

Skrevet

Jeg heier også! Vinn-vinn-situasjon på alle måter! Bedre helse(best av alt!!!), bedre lukt&smakssans og bedre råd(tenk på alle pengene du sparer!)! c",)

Og godt å kjenne litt på sånt ordentlig vær også; nesten så jeg misunner deg litt her jeg sitter inne på flat/skogsbygdene på Romerike!

Skrevet

jepp.

er en smule stolt av meg selv nå...=0)

har gått på en smell mange ganger med denne røyken.kjenner jeg nå også har fryktelig lyst på "bare" en,men da jeg prøvde i går,kom det kun til munnen.å pyton smak!!! herlig,hehe..for,når det ikke smakte,så får jeg heller ikke lyst på.=))

bare håper jeg klarer holde meg lenger.om det blir en festrøyk,så er ikke det noe nederlag,en skjelden gang.

lungebetennelsen er på tur ut av kroppen.litt rester igjen,men jeg er mye bedre.

pengere jeg sparer skal jeg prøve å gjemme unna.til noe lurt =0)

det jeg gleder meg aller mest til uten røyk,jo det er å legge på meg.

få mer av alt på kroppen.komme inn i dameklær,og ikke fjortisklær...

er sikker på at det er himmla koselig på romerike også.

men jeg som er vokst opp ved havet,ja jeg koser meg best i storm jeg,hehe =0) inne selvfølgelig,ikke ute...brrr....

må bare takke for alle heiene fra dere.di kommer godt med etter hvert når lysta tar meg,hehe...=0)

Skrevet

Slutter meg til å heier på deg! Nå når du har holdt ut en hel uke er jeg sikker på at det går superbra med deg,fortsatt koslig kveld!=)

Skrevet

tusen takk superlis =0)

er egentlig mer enn en uke,men jeg tok noen trekk da,og en heil en da,så jeg rekner fra forige søndag =0)

håper jeg holder lenger.rekorden er 15mnd...sist jeg prøvde ble det 3 uker.nå går jeg for bestandig.håper det ivertfall =0)

Skrevet

Vær er spennende det! Sånn sett er det litt kjedelig å bo på Østlandet, her rusker det sjelden skikkelig.

Heier på deg når det gjelder røyken. Dette klarer du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...