mamman til Adriana Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Ikke bokstavelig talt, men da jeg leverte Adriana igår, så plutselig fikk jeg høre både av pappaen hennes og farmoren hennes at jeg var en dårlig mamma!! Sier han, som ikke stiller opp annet enn da det passer han selv!! Huff, er så trist.. Bare gråt da jeg dro derfra.. Man kan si alle stygge ting og slenge så mye dritt man vil, men når noen kaller meg dårlig mor, DA rakner det for meg.. Noen som har opplevd liknende? Vurderer å ta kontakt med advokaten min igjen, siden grunnen for pappaen sitt raseri var at jeg ba han om å skifte bleie selvom hun ikke bæsjer.. Han gidder ikke det han se.. For hun var der ifra fredag til i dag(lørdag) og da jeg hentet henne for å dra i bursdag i dag, så var hun sås år at hun neste blødde.. sa at jeg syntes det var veldig rart om det hadde vært tilfeldig at hver gang hun kommer derfra, så er hun kjempesår... da ble han bare forbanna og moren hans kom ut i gangen, han bor hjemme han nå se.. og da bare begynte de å høvle over meg og kritisere alt jeg gjorde. Føler meg liksom ikke trygg på at hun er der.. Ble så lei meg at jeg ikke fikk sagt hadet til Adriana før jeg stormet ut engang.. Dårlig samvittighet for det.. Sånn, da var jeg vel ferdig med å syns synd om meg selv tror jeg.. Hehe...
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Kan ikke gi han en på trynet da?...kan hjelpe deg jeg vettu:) *klemmePå*
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 du vet at angrep er det beste forsvar. det er selvfølgelig fryktelig sårt, men du får prøve å heve deg over det. de er vel ikke der å ser hvordan du og datteren din har det hele tiden. de har vel bare dårlig samvittighet for at de få gangene de har henne, så gidder de ikke å skifte bleie på henne en gang. de bør ikke kaste stein når de sitter i glasshus. lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå