Gå til innhold

Julemiddag - igjen:-)

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og så ble vi invitert til julemiddag i kveld også - med hele familien. Da vi ikke får feiret julaften sammen alle i familien vår i år, så slår vi oss sammen hos foreldrene mine idag og deler en deilig julemiddag, med verdens beste ribbe - tilberedt av mors erfarne og kjærlige hånd - saltet og forberedt etter alle kunstens regler:-)) Søster og bror m barn, og hele hurven her i huset - Å SOM JEG GLEDER MEG!!!!

Blir nok siste julemiddagen vi alle feirer sammen...........rart å tenke på.....................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå så koslig,ingenting som er så kos som god mat i godt selskap,kos dere kjempemasse!!!!!!! Kjenner det litt i magen da du skrev det om siste julen sammen...er nok en spesiell tid for dere. ønsker dere alt godt,kos=)

Skrevet

Så deilig!!! Og så vemodig på samme tid. Kos dere alt dere orker!

Skrevet

godt og trist og rart og fint og alt.................... mest fint, kjenner jeg dere rett!

alle gode tanker til dere!

Skrevet

God jul!!!!!!!!!!!!!!! Måtte denne julen bli den fineste ;-)

Skrevet

Kos dere og nyt øyeblikket - kvelden og hverandre!

Skrevet

Takk dere gode.....

Vi har kommet hjem igjen fra middagen.....nydelig mat og fin stemning, men kjenner meg så uendelig trist akkurat nå.........uendelig trist.......Er så vondt å se henne slite seg helt ut, vil så gjerne, men orker så lite.....Men en fin og lun kveld var det, med alle mine, de jeg elsker høyere enn himmelen, og hun var lykkelig og da er jeg det og..... selv om tårene renner og renner her nå..........et av disse øyeblikkene.......

.....og mormor kom med kveldens surprise:-) Hun har maleriutstilling om dagen, og igår var vi der og tok noen lodd. Og gjett hvem som vant hovedpremien da - en stor kasse med frukt, sjokolade, julesnadder og vin? Lille frøken Hannah var det! ......hun syntes det var mest stas med cellofanen som knitret:-))

Skrevet

Triller noen tårer sammen med deg her nå... Både vondt og godt å høre om dere. Takk Attpåklatten for at du lar oss ta del i livene deres!!!!!

Skrevet

Takk selv du.......Godt å gråte sammen:-)

Skrevet

Jeg kjenner det langt inn i magen; den følelsen...sender deg en ordentlig knuseklem c",)

Skrevet

Så tøft og så fint på en gang. Skjønner at du er trist nå etterpå, men så fint at dere klarte å kose dere sammen. Livet er urettferdig noen ganger!

Skrevet

Leser dette først nå, og tårene triller her også...

Men samtidig er det så fint.. at dere klarer å ta vare på øyeblikkene - livet består av øyeblikk...

Klemmer fra

Skrevet

Takk for at du deler med oss! Jeg får også vondt i magen, men så synes jeg det er godt å lese om hvordan dere har det og hvordan dere tar det - sammen.

Stor klem!

Skrevet

Så hyggelig og vemodig - jeg får gåsehud og klump i halsen og stort smil om munnen samtidig. Håper dere hadde en kjempehyggelig kveld alle sammen!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...