Gå til innhold

sniker meg forsiktig inn hit


Solskinnsjenta

Anbefalte innlegg

Fikk positiv test på fredag, tre dager før ikm =)

 

Jeg er 26 og vi håper nå at første baby er på vei.

vi har prøvd siden begynnelsen av august, og var i ekstase da første positive test kom i slutten av oktober.

Sorgen var desto større dag jeg hadde tidlig sa 30.oktober, bare 4+4.

 

Legen gav klarsignal om at vi kunne begynne igjen så snart vi var klar for det, så vi gikk rett på sak, og jammen meg klaffa det på første forsøk!

 

Egentlig veldig lykkelig, men samtidig lurer sa-monsteret i bakhodet...

 

Har bestemt meg for at jeg skal bli her i august-klubben!

har foreløpig termin 8.august, midt mellom min og mannen sine bursdager - så dette blir spennende =)

 

Gratulerer alle andre som har fått positiv test denne helgen. Har vært masse HURRA inne på bli gravid-forumet =)

 

Dette blir spennende, jenter!

 

((klem))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer kjempemasse!!!!

 

Ja, er litt skummelt når man har hatt en sa før, tenker på det hele tiden.. jeg ser alltid etter blod når jeg er på do, og kjenner etter tegn som vondt i magen og sånt. Men uansett er det vel ingen ting vi ka gjøre fra eller til, så er vel bare å krysse fingrene!!!

 

Tro det er en del her inne på augustklubben som har mistet før, så vi får krysse fingrene for hverandre, og håpe at alle klarer å holde på spiren til august!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!! Og velkommen hit til augustklubben!! det er hyggelig at vi bare blir flere og flere. Tenker hele tiden på faren for å miste jeg også. Siden det gikk 2,5 år før det klaffet ville det vært helt forferdelig å miste nå.

 

Vi satser på at alle som kommer hit til klubben vår blir her til august!!

 

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Velkommen hit og gratulerer!!

 

Ja, det er slitsomt med dette SA monsteret, men akkurat nå er vi gravide og veldig happy!!!

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse!

Har ikke opplevd SA, men skjønner at du/dere som har gjort det er redde for at det skal skje igjen. Vi må bare håpe at spirene sitter godt hos oss alle nå! Vi skal bli en stor og voksende augustiklubb!!!

 

Masse lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...