Superlis Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Må bare få lov å si at jeg nesten blir litt rørt av å se hvor trivlige alle inne på denne siden er,dere er rett og slett gode..til å spise opp! Her sitter jeg med klementiner og julemusikk,innom på data``n. På mange sider er det så mange små spydige direkte onde svar,men her er det varme og ekte glede,og gode råd uten spisse kommentarer! Måtte bare si det!!!!=))
Reveenka Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Helt enig med deg, Superlis! Her inne syns jeg vi har en veldig trivelig tone, og vi er helt fri for den type negative innlegg og svar som kan være på enkelte andre sider. Kjempekoselig å være her, og alltid hyggelige, ordentlige og kloke svar! Jeg har vært juleflink i dag - bakt vørterkake (namnam; bare MÅ ha det til jul....og i adventstiden...c",)), og lagd pepperkakedeig så vi kan bake i morgen. Da er det planleggingsdag i bhg, så vi skal ha litt juleverksted her hjemme. Har organisert så vi kan lage stofftrykk på grytekluter og kjøkkenhåndklær - det syns ungene er toppen, og det blir fine gaver til tanter, faddere besteforeldre osv. Det eneste jeg ikke har kontroll over, er ungenes humør når alt dette skal gå av stabelen...! c",)
Superlis Skrevet 26. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2006 Skal si du har vært dyktig! Satte meg på gode ideer også,takk=) Hva er vørtekake? Har aldri smakt det,men hadde vært morro og prøvd noe nytt,kunne du skrevet oppskriften...=) Her i huset har jeg spillt litt julemusikk,merket litt klær (var litt på etterskudd) og kost masse,skal ha svineribbe til middag! Lykke til med morgendagen,sikker på at dere kommer til å få det topp,humøret blir nok bra pepperkakedeig/pepperkaker er godt=)
♥Snulder Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 Er enig med det Superlis! Her er det alltid god tone!
Gummelillan Skrevet 26. november 2006 #7 Skrevet 26. november 2006 JA! Her har vi det trivelig og er gode med hverandre selv om vi er veeeeldig mange forskjellige damer her. Fortalte om dere til en venninne her om dagen og det som slår meg er at mange av dere hadde jeg sikkert aldri møtt ellers i livet mitt så jeg er utrolig glad for at jeg har fått lov til å bli "kjent" med dere her inne. Både de jeg kjenner bare fra nettet og de som jeg har vært så heldig å få møte "live".
Karomamma Skrevet 26. november 2006 #8 Skrevet 26. november 2006 Jeg sier bare som dere andre, jeg: JA og ENIG
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå