Gå til innhold

Twilight-tråd med både æ, ø og å:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hihi, for en humor.

Lurer på en litt tullete ting. Folk snakker om mensmurringer og menssmerter, men jeg har aldri hatt noen av delene. Inngår smerter i korsryggen i noen av de ovennevnte? Har hatt rie-lignende kynnere siden i går, nå har de også satt seg i korsryggen. Hmm:/

Ikke at dette hemmer meg altså. I går var jeg på fest helt til midnatt og nå skal jeg på sjukebesøk til min bestefar. Etter det venter sofaen, tror jeg. Må nok vaske litt klær først.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmm, spennende. Kan jo fort vÆre fØdsel som er i gang for alt du veit, men det lover jeg deg at du vil finne ut av tidsnok!

Startet i korsryggen hos meg med førstemann, iallefall...men hadde det også nøyaktig ei uke før det satte igang pÅ ordentlig:-)

Du får ha lykke til uansett hvordan det går. Var på fest i går jeg også, og var i seng ti på 5 inatt(morgest)..... Kjennes ut som jeg har vært på fylla idag, faktisk. Trøtt som en dupp, enda jeg har sovet de timene jeg skal, blir ikke det samme når de kommer på feil tid av døgnet....

PS! La du merke til de uthevede Æ, Ø og Å!?:-)

Skrevet

Hei, twilight-jenter :) Jeg har ekkel hodepine idag. Ikke bakrus nei, hehehe :) Men tror det er den halsbetennelsen som ligger og lurer. Men jeg sto ikke opp før 0930 idag! Kan faktisk ikke huske sist jeg lå så lenge... var jo opp som vanlig mange ganger i løpet av natta og våken i timesvis, men jeg SOV fra sju til halv ti!!! Herlig :) Og hvordan kunne jeg det tro?

Jo - igår kveld da vi var hos mine foreldre og spiste pizza og is, så kommenterte morfar til lilletrollet mitt "skal du sove her inatt du eller?"... klokka var nemlig blitt halv ni... "Ja." svarer jenta. "jaha, da må du si natta til mamma da". "natta mamma", og så går hun på rommet sitt (dvs rommet hun har hos mormor og morfar)... kjempelurt av morfar å lansere ideen.. hehe... så hun la seg, sovna som en stein, jeg og gubben dro hjem alene og kunne sove helt til vi våkna idag! Herlig :)

Kl 10 fikk jeg tlf av ei jente på 2 1/2 år som sa "hei mamma vi ska bak pepperkaker dag". Jeg spurte om jeg fikk komme og være med, og da jeg svarte ja, slapp hun røret i golvet og ropte "mormor, mormor, hu VILLA vær med oss å bak! Jaaa!"

Så idag har jeg bakt pepperkaker med lillejenta og mormor (min mor altså), lånt symaskinen og fått ferdig gardinene våre, vært med på å prøvekjøre den "nye" bilen vår (kjøpte den på fredag), og nå skal jeg hjem og henge opp litt gardiner og innrede litt på rommet til lilletrollet - sammen med henne selvsagt. Dvs et alt for stramt program som jeg garantert må unngjelde for imorra.. men jeg har kost meg MASSE!

Skrevet

ps: igår pakka jeg ut av fem flytte-esker med kontor- og stueting, dvs jeg har endelig funnet noen bøker jeg kan lese! Imorra er altså planen: ligge på sofaen og slappe av i bekkenet og lese bok :) hihi... og drikke kakao!

Skrevet

Ka Ping

Så koselig, godt å høre at du har en bedre dag i dag!

Vi holder på med badet og alt av fagfolk er forsinket her også så jeg får ikke badet mitt til jul jeg heller, Håper de rekker å bli ferdig til babyen kommer!

Ser dere kjøpte ny bil på fredag, hva slags bil ble det på dere?

Koser meg med å sortering av nyvaskede babyklær for tida jeg. Har fått montert stellekommoden nå og handlet inn alt(tror jeg) Endte opp med stellekommoden til Tassa vi. Så har vi balje utenom.

Holder på å bake brød i dag så jeg får trøste meg med den lukta og nyte pepperkakelukta en annen dag. Gleder meg til å bake litt til jul, og lage julekort osv.

Skrevet

Hehe. Jeg så de utheva æ-, ø- og å'ene, hehe:)) Det var bare et merkelig innfall jeg fikk da jeg så 1Ds tråd fra sjukehuset i går:)

Skrevet

Da er forresten sjukebesøket overstått. Bestefar er innlagt med skikkelig hovne og vonde føtter, men de aner ikke hva det er. De har visst utelukka blodpropp og podagra, men de aner ennå ikke hva det er.

Skrevet

hm... du får holde meg oppdatert på tilstanden til slekta! Farmor spurte forresten etter deg idag, hvordan det går. Men hun er ikke helt på nett da, kommenterte "ja hun kommer vel til trondheim nå da, når hun skal føde?" ... eeeh... vel, jeg svarte at det er sykehus i Stavanger også så jeg antar du holder deg der... hun virket faktisk overrasket over svaret... men hun husker deg i det minste! :)

Skrevet

Ikke bare bare å bli gammel. Min bestemor stresser seg sykere enn bestefar nå når han er på sjukehuset. Men, men, så er hun ikke helt som andre bestemødre i utgangspunktet.

Hehe, ja klart jeg kommer til trondheim når jeg skal føde, så tar jeg barselperioden ute hos dere:) Hehe:)

Skrevet

vet ikke om jeg kan ønske deg velkommen akkurat nå dessverre... i og med at kjøkkenet mest sannsynlig blir forsinka... blir litt kronglete hvis jeg skal lage middag og du sterilisere smokker og flasker på EI kokeplate ute i gangen, hehehe :)

Neida, nå krisemaksimerer jeg litt. Vi får riktignok ikke montert verken gassbluss, induksjonstopp eller vask/armatur før de riktige benkplatene er kommet, men kjøkkenprodusenten har med å rette opp i denne feilen så fort som f..., om det så betyr at en fyr må sette seg i bilen sin og KJØRE natt og dag helt fra Sverige og hit med den j.... benkeplata så den kommer! Så det så :)

Skrevet

Jaja, men da tar jeg barseltiden hos din mor og far da:)

Kjøkkenet ditt kommer nok iorden skal du se, men ser ut som om du er offer for Myrphy's law, og når den slår til da kommer man ikke unna. Slik er det bare. Dere får improvisere med stormkjøkken og vannkoker, hehe. Misunner dere ikke altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...