Gå til innhold

JEG ER GRAVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIID!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en cb digital i dag, der kommer det f... meg opp gravid!!! Går det an? Jeg tror ikke det har gått helt opp for meg enda. Huff, jeg var jo så sikker på at tr var på vei pga spotting som jeg ikke vanligvis har, så jeg var på fest på fredag. Det var jo ikke bra! Æsj, dårlig samvittighet for det ja!

Har drukket salvie te før el, og tok hostesaft dagen før el og selve el dagen. Syns el kom så brått på at jeg ikke fikk starta opp med hostesafta før. Men nå betyr jo ikke det noe!!!

Sambo tror ikke det er sant, han tror at testen viser feil. Hehe, får jo nesten meg til å begynne å tvile også. Den tullingen!

Tror vi begge er litt i sjokk her:)

Sender masse babystøv til alle snille søte jentene her:)

******************************************************************************'**************************************************************************************************************babystøv*******************************************************************************************************************************************************************************************************************'

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HURRA!!!

Gratulerer så mye og velkommen inn til 1 tri!

Jeg testet positivt i går og er fremdeles i sjokktilstand!

Skrevet

Gratulerer så mye. Håper jeg følger etter i morgen!!

Lykket til med svangerskapet!!

Skrevet

Gratulerer så masse :)

Håper jeg snart kommer etter, IKM i dag eller i morgen

Suger til meg litt av babyet støv :^ 0

klem

Skrevet

Gratulerer masse =)

Ønsker deg et bra svangerskap, og at vi holder følge, helt til the bitter end =) (testa positivt på fredag)

((klem))

Skrevet

Takk takk alle sammen:)

Så koselig at det er mange som går over sammen, syns det er så mange koselige jenter her:)

Hehe, måtte over bevise sambo om at de testene jeg har bestilt fra billige tester også selges på apotek i norge. Må bare le litt av han, han må virkelig overbevises om at det stemmer. Han tror sikkert ikke på det før magen begynner å vokse:)

Skrevet

Gratuerer!!!!

Ønsker deg lykke til videre gjennom svangerskapet.

Suger til meg masse babystøv, og håper jeg dilter etter innpå 1. tri om to uker :-)

Skrevet

Nela

Gratulerer såååååååååå masse :)

Kos deg med spiren din.

Suger til meg babystøv:)

Skrevet

Gratulerer så masse, nå skal jeg begynne med hostesaft også!!

Lykke til =)

Skrevet

gratulerer!!!så heldig du er..ønsker deg lykke til i svangerskapet!!

Skrevet

Gratulerer sååå mye!!

Lykke til videre og nyt følelsen!!

Kos deg på 1. trim.

Klemklem!!

Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Lukke til videre=o)

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye!

Suger til meg masse babystøv

Skrevet

GRATULERER! Så flott! Håper vi ses i 1.trimester. Kan forhåpentlig ta følge med deg iløpet av uken som kommer....

Skrevet

Ååååå, så flott :)) Hva slags merke var det på salvie-teen som du har drukket på?? Nå skal det snart klaffe for oss også, håper jeg :))

Skrevet

Er det forresten første gangen du har prøvd med hostesaft og salvie-te?????

Skrevet

Åååååååååååååååhhhh...vill oxo,,har IKM nu till uka. Så jag trenger babystøven..

GRATTIS å kos från mig!!

Skrevet

Takk alle sammen, håper dere alle følger etter så fort dere kan! Jo flere, jo bedre:)

Ang. te og hostesaft så var det første gangen jeg prøvde det, men om det var det som gjorde susen vet jeg ikke. Har bare prøvd siden juni, så det er jo ikke så lenge. Helios var merket på salvie-teen, den skal visst ikke drikkes etter el.

Skrevet

GRATULERER!

Så fantastisk. Det blir så gøy..

Håper du får ett flott svangerskap og en grei fødsel.

Skrevet

Gratulerer så masse!!!

Og lykke til :-D

Skrevet

gratulerer. det var kjekt å høre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...