Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 skal jo liksom føle meg lykkelig og glad over at magen vokser.... er i 5 mnd og har jo "bare" (ifølge helsesøster) gått opp 8 kg.... er så totalt misfornøyd med meg selv nå..... tenker bare æsj og orker ikke titte i speilet. flere som har det sånn...?? vi skal jo liksom være lykkelige... jeg er det ikke. drømmer om å få tilbake kroppen min. nå er den liksom alle andre sin....
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Jeg skjønner godt hvordan du har det! Føler meg absolut ikke vakker og gravid,hater det og bli veid hver eneste måte og å se at vekta bare stiger. Er i 7 mnd og har gått opp 9 kg,så det kunne sikkert ha vært verre,men føler meg bare så blææ... Tjukk og stygg.. Bare gleder meg til nurket er ute og jeg kan få tilbake kroppen min.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 å så godt å høre at det ikke er bare meg, følt meg så skyldig liksom:)
candymams Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 he he jeg føler meg som bolla jeg også, har aldri følt meg så usexy noen gang. Er i 6 mnd og fått 6 kg i bonus. Ser jo at det er nå kiloene begynner å melde seg, så er redd det er flere i vente, eller rettere sagt jeg vet at det kommer flere. Håper virkelig og tror at jeg skal klare å komme tilbake etter fødselen, selvom det kanskje vil ta litt tid.
vær_85 Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Jeg føler meg også veldig tjukk og stygg.. redd for at forloveden min bare skal synes jeg er ekkel etter hvert.. men som svigermor sa; det er jo forbigående, hehe.. jeg er 18+5 og har gått opp 8 kg... var i tillegg litt lubben fra før, så det syns veldig godt og jeg er ikke helt fornøyd med det.. men samtidig litt stas å vise frem magen da, siden det er en liten gutt eller jente inni der liksom et lite liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå