Gå til innhold

Jordens barn- flere som venter på seksern?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet når Jean M. Auel kommer med siste roman om Ayla? Disse bøkene her jeg lest nesten hvert år siden jeg var elleve og leste Hulebjørnens klan første gang. Det er en fantastisk fengslende historie, og det er nesten så man drømmer om å løpe rundt med spyd og lendekleder og jakte bisoner. Årene fra steppevandringen til klippehulens folk var lange, og jeg hadde gitt opp hele greia da den plutselig kom. Noen som vet noe om den siste? Det skulle komme seks.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tar vel noen år.. Hun samler inn ganske mye materiale for å kunne skrive, tidkrevende prosess. Jeg orker ikke å vente på boka, jeg velger å glemme den inntil det kommer nyheter om at bok nr 6 kommer ut! :D

Jeg leste de 3 første bøkene i romjula da jeg var hos svigers da datra mi var nyfødt. Trenger vel ikke da å si at jeg trengte noe å drømme meg i bort i; den jula var ikke så mye å skryte av.

Skrevet

Ja, sjekka litt på nett og det er ingenting å finne om det. Annet enn at hun skrev litt på den samtidig som femmern. Tar det like lang tid denne gangen bør man ikke holde pusten mens man venter. Trasig hos svigers?

Skrevet

Åh, ekssvigers!! huff.. Ja, de var bra trasige! Var der 1 mnd i strekk en gang, og da var jeg så deppa atte.. :/

De jeg har nå, er så utrolig snille og greie :D

Skrevet

Bra det da:)) Hadde maks flaks med mine ekssvigers. Treffer "svigermor" flere ganger i uka. De er bare så snille og gode. Godt med sånne mennesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...