Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Lykke til med dåpen jenter!!! Håper dere får en strålende dag, både vestpå og østpå:-)) Akkurat kommet hjem fra et kjempetrivelig 40-års lag med en gjeng flotte damer! Tonetroll har mange rundt seg som er glad i henne for den fantastiske fine jenta hun er:-) Tusen takk for i kveld trollet:-) Klem fra
dritgrei hei hei! Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 er det flere som skal ha dåp? Lykke til alle sammen! ønsker dere alt godt! klem fra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2006 Skal ikke phantomet også ha da?
dritgrei hei hei! Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 he he jo, men hvem er den andre ? :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2006 er det ikke deg da? Eller?
dritgrei hei hei! Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 hehe.... nei - det er neste søndag.... heldigvis i grunn... :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 26. november 2006 He he, da var jeg ihvertfall tidlig ute med lykkeønskningene:-)) Tjohei!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 26. november 2006 ;-)) Nå rusler jeg til køys, er visst en liten frøken som hørte mamman sin romstere;-)) Lille babyjenta mi - nå er det mange timer siden jeg så henne, og gleder meg til å snusekose litt før vi sovner:-)) Heldig jeg.......:-) Nattinatt dritgrei, sove godt nå:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå