Gå til innhold

Lykke til med dåp!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lykke til med dåpen jenter!!! Håper dere får en strålende dag, både vestpå og østpå:-))

 

 

Akkurat kommet hjem fra et kjempetrivelig 40-års lag med en gjeng flotte damer! Tonetroll har mange rundt seg som er glad i henne for den fantastiske fine jenta hun er:-)

 

 

Tusen takk for i kveld trollet:-)

 

 

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det flere som skal ha dåp?

 

 

Lykke til alle sammen! ønsker dere alt godt!

 

klem fra

Skrevet

Skal ikke phantomet også ha da?

Skrevet

he he jo, men hvem er den andre ?

:-)

Skrevet

er det ikke deg da?

 

Eller?

Skrevet

hehe.... nei - det er neste søndag.... heldigvis i grunn...

:-)

Skrevet

He he, da var jeg ihvertfall tidlig ute med lykkeønskningene:-)) Tjohei!

Skrevet

;-))

 

Nå rusler jeg til køys, er visst en liten frøken som hørte mamman sin romstere;-))

 

 

Lille babyjenta mi - nå er det mange timer siden jeg så henne, og gleder meg til å snusekose litt før vi sovner:-)) Heldig jeg.......:-)

Nattinatt dritgrei, sove godt nå:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...