dritgrei hei hei! Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 noen er våkne fordi ungene bråker, noen er våkne fordi mannen snorker, og noen.................... er våkne fordi de hoster sånn dustehoste som aldr slutter. Jeg har en lang dag i morgen, så det passer perfekt - NOT. håper festen din er toppen tonetrollet - artig med bursdag! sov godt jenter... vi snakkes når dere gnir søvnen ut av beina.... klem fra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 God natt min skatt godnatt.....:-) Håper Jon Blund kommer og kaster litt sove og drømmestøv på deg snart:-) Jeg skal rusle til sengs nå......imorgen er en ny dag med nye gaver til store og små......:-) Klem fra meg
dritgrei hei hei! Skrevet 26. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2006 natta min venn, sov godt og trygt og deilig!
Northernlights Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Og noen sitter paa jobben klokka 2 paa natta, og lengter etter senga si. Hadde gjerne bytta mot aa staa opp og amme 3 ganger paa natta, mot aa sitte her paa jobben. Den som kunne faatt vaert hjemmearbeidende! Savner det, jeg...
dritgrei hei hei! Skrevet 26. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2006 men fortell meg.... når man har baby i usa, er det tilrettelagt så man blir kjent med babyen sin, eller må man jobbe med en gang? jeg forstår godt at du savner å kunne være litt hjemme.... dessuten, å jobbe nattskift må jo være ganske slitsomt det også... jeg syns du er flink, for du får det jo til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå