-Hathli- Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 er de da samme kjønn? vi vurderer med jente på 4 og gutt på 9 mnd.. vel og merke når minsten skal over til stor seng.. vil da legge de i køyeseng. vordan fungerer det hos dere?
PirimittmittMarion Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Mine sønner på snart 3 og 5 deler rom, det har de gjort siden minsten var rundt året. Han lå i grindseng til i sommer, og nå har de køyeseng. Det fungerer supert, men minsten må sovne før størsten legger seg hvis ikke er det helt texas der inne. Så der størsten hadde større frihet når det gjaldt ettermiddagsdupper har minsten hatt det strengere for å sovne greit til kvelds. Det rare med det er at før kom de inn til meg om morran, men etter de fikk køyesenga har jeg måttet begynne med vekkerklokke igjen for de koser seg sånn der inne, leker og styrer. Rutiner fra starten er det viktigste, så blir det nok like positivt for dere.
bareMariann Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 Jenter på 5 1/2 år og 8 mnd må nok pent finne seg i å dele rom når vi endelig får minsten til å sove litt mer om natta igjen. Vi har ikke mere plass rett og slett. Skal ordne en romavdeler, feks hylle, så de har hver sin plass, og de får det største soverommet i leiligheten, siden de jo bruker rommet til mer enn bare å sove på. Regner med dette går greit. Det blir køyeseng når minsen er stor nok til det, her også. Storesøster gleder seg faktisk, og maser stadig om det, nå skal hun slippe å være alene om natten mer. (Litt mørkredd.) Delte selv rom med lillebroren min til jeg var 11-12, men vi var ganske tette bare 1 1/2 års forskjell. Det gikk greit det, men det var utrolig deilig å få eget rom når puberteten kom!!
papoyo Skrevet 23. desember 2006 #4 Skrevet 23. desember 2006 Mine jenter på snart 3,5 og vel 2 deler rom. 15mnd i mellom dem. De har gjort det siden i våres. De legger seg samtidig og sovner greit. Ligger av og til å prater litt, men er veldig rolige. Tror de har trygghet i hverandre. Vekker sjelden hverandre om natta, hvis en skulle våkne. Vekker jo hverandre om morran da... Men men, det får så være. Tror de har godt av å venne seg til å ikke alltid være alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå