Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 Når du legger inn nytt bilde, eller klikker på den "pennen" på gamle bilder, kan du sperre bildet fra å bli høyreklikket. Slitsomt hvis du har mange bilder, men det gjør iallefall jeg:) På piczosider iallefall. Da kan man fremdeles vise fram siden til alle, men slippe å være redd for misbruk av bilder, slik som i denne amalie saken
Gjest Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Det går ann å kopiere bildene for det... Selv jeg som ikke er så datakyndig klarer det gitt...
Annette21 og engelen Marius Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 man kan kopiere bildene, trykker bare på den knappen det står PrtSc SysRq (står ihvertfall det på mitt tastatur) tror det er print screen det heter elle noe, og da tar du kopi av hele siden, så kan du bare gå inn på paint etterpå å "lim inn" så limes hele siden inn.. prøv
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 26. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2006 nåh.. har æ aldri prøv faktisk;) Men nu veit æ jo det, men da e d nok best å sperre sidene og gi passordet til de som du kjenner ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå