Gå til innhold

ang. de som er kastet ut...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvorfor EasternDiamondbackRattlesnake/Vivill/Vitanovajenta osv. har fått lov til å komme tilbake på forumet bare et halvt år etter at hun ble kastet ut. Det irriterer meg ganske mye at hun kan komme tilbake "just like that" etter at dere ENDELIG kastet henne ut etter mange mnd med kvalm inne på BIM.

 

Greit at hun sier hun har forandret seg, men jeg mener uansett hun må ta konsekvensene av hva hun har gjort! Hun ble kastet ut på grunn av uakseptabel oppførsel og bør være sparket ut for godt! Hun har ingenting her inne å gjøre. Rett og slett!

 

Vi er mange her inne som blir provosert over hvor vanskelig det er å bli kvitt løgnere og plageånder på skravle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne dama burde vært permanent fjernet for lenge siden. Nå har jeg "vanket" her i nesten 3 år, og gang på gang lager hun kvalm for oss andre. Kan dere ikke gjøre noe??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo fordi folk skal ha en sjanse til å skjerpe seg å komme tilbake igjen. Vi har ikke som mål at folk som har gjort noe dumt her inne ikke skal få en sjanse til. Men vi vil jo følge nøye med og gripe inn med sletting og advarsler når det trengs.

Nå har vi i tillegg fåt egen dedikert moderator som heter Moderator Hannah, så nå skal det nok bli litt bedre her inne også vil jeg tro.

Ha en riktig god ettermiddag!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...