Kristannaa Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 MEN,hehe..Jeg spør for det;)Plutselig kom jeg til å tenke på dette.. Spiser man ikke noe under fødselen? Er jo sikkert noe av det siste man tenker på,men hvis man har en lang fødsel så må man vel bli sulten? Eller i hvertfall bli veldig slapp etterhvert? For er det ikke sånn at tarmen helst skal være tom?
MM med spire Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Jeg har ikke tenkt så langt... tviler på at jeg kommer til å tenke på det... men matvrak som jeg er vet man aldri.... Veit mange anbefaler energidrikk e.l men skriker du ut etter ei brødskive midt under fødselen får du det sikkert... )) Vet ikke om tarmen MÅ være tom, men jeg ser nå helst at den er det.. hi hihihi...
Snupidupi Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 Drakk litt saft trur æ... men spist ikke... men så gikk vannet klokka tolv på natta og vara tel kvart over åtte om morran... trur faktisk ikke æ spist før lunch... men tænkt ikke på mat i det heile tatt før æ bei servert den da ;D
Kristannaa Skrevet 25. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2006 Haha,syns jeg ser meg ligge der med ei brødskive i handa;) Ja det med energidrikk kan jo være lurt,da får man jo litt energi! Tenkte kanskje man blir slapp og at det blir vanskeligere å presse etterhvert..
Lystpåentiljeg Skrevet 25. november 2006 #5 Skrevet 25. november 2006 Hørt flere si at de var skrubbsultne da fødselen var over, men at det var ikke noe de tenkte noe særlig på under fødselen. Det var derimot noe pappane ofte tenkte på (sultne uten tilgang til mat). De bøkene jeg har lest, har anbefalt at man spiser før man drar, samt har med noe lettvint mat som kjeks, en liten matpakke, frukt - noe sukkerholdig å drikke. En vet aldri om det går kort eller lang tid, og noen ganger er det ikke mat man tenke rmest på, men kanskje en saftig appelsinbåt eller et sprøtt eple.
marguritten Skrevet 25. november 2006 #6 Skrevet 25. november 2006 jeg holdt meg bevist unna mat da jeg lå å fødte. ville ikke ha så mye mat i tarmsystemet. men jeg fikk mat etter fødselen..da var jeg skrubb sulten
Gjest Skrevet 25. november 2006 #7 Skrevet 25. november 2006 Drakk bare masse isvann. Men holdt jo på bare 5 timer. Tenkte vel ikke på mat i det heletatt tror jeg. Men er jo mange som holder på mye lengre, om de spiser vet jeg jammen ikke.
Fikk nr to i desember Skrevet 25. november 2006 #8 Skrevet 25. november 2006 Under min forrige fødsel kom de med tørr brødskive med syltetøy på som de bedyret at jeg skulle spise for å få energi. Jeg hadde ikke spist siden ettermiddagen, og fødte på natta.Gjorde som de sa, men det smakte meg ikke. Tror allikevel at det var lurt, selv om fødselen gikk fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå