Gå til innhold

Ny debatt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har saumfart nettet etter en debatt for alvorlig syke foreldre. Jeg er alenemor til to, og skal utredes for kreft nå. Selv om jeg ikke har noen diagnose, eller vet om jeg i det hele tatt kommer til å få det er det VELDIG mange tanker som rører seg når man skjønner at man faktisk ikke kan hindre barna sine i å bli morløse hvis det er "skjebnen" som man sier. I det hele tatt er det et behov for et slikt forum, funksjonshemmede foreldre blir det nærmeste og der er det helt andre problemstillinger. Tenk over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Vi kan godt opprette dette forumet. Det kan jo gjelde om man er enslig eller tosom også det, selv om jeg ser at det selvfølgelig er ennå mer dramatisk når man er alene om ansvaret for to små.

Jeg håper det går bra med deg, og at du ikke er alvorlig syk.

De beste ønsker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott å bli hørt. Jeg mente selvfølgelig ikke at det bare skulle være for aleneforeldre. Er jo ikke sikkert jeg ER syk en gang, men fins jo alltid noen som er det. Fint å snakke med andre om det, både i forhold til formelle ting man bør gjøre, og i forhold til barna og familien. Tusen takk skal du ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...