Gå til innhold

Dere som syns tiden går fort.... se her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

NÅR begynner tiden å gå fortere? Jeg er tredjegangs med termin 13 februar. Dette er det svangerskapet jeg har hatt som har vært "lengst"..Jeg bare går og venter- blir nesten stresset av å ikke slappe av med at jeg "bare" er 30 uker... Når syns du det plutselig gikk fort?? (jeg regner meg selv som førstegangs, det er 8 år siden sist..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke tiden har gått fort, er i uke 36 nå, men jeg må innrømme at jeg var mer utolmodig for 1 mnd siden enn jeg er nå. Nå gleder jeg meg bare til jul, og jeg har masse å gjøre før babyen kommer! Men gleder meg selvfølgelig masse til å slippe å ha vondt i ryggen, halsbrann osv!!

Skrevet

Jeg er overbevist om at det ALDRI begynner å gå fort.... Bare saktere og saktere... Føles i alle fall slik for meg nå og jeg er 33 uker...

Skrevet

har alltid hørt at gravide syns det går fortere på slutten.. Men når er slutten?? Nå? på slutten av året?? he he.. det er jo mye annet å tenke på nå før jul, men vi- mannen min og jeg ligger og prater med magen hver kveld, vi! OG er skjønt enige om at tiden så og si står stille...

Skrevet

Enig med *PetuniA* her. Syns det går usannsynlig sakte.. Er i min 33.uke jeg også, og begynner å bli lei nå ja..

Skrevet

Jeg syns tida går veldig fort...

Var vel ca halvveis, da jeg følte ukene begynte å gå fort.

Skrevet

..............Så fint for deg da... *smålig bitter* :P

Skrevet

jeg er 4 gangs. Syntes hele svangerskapet har gått rimelig fort......

Skrevet

melder meg på *smålig bitter* jeg også... Men de sier jo at tiden føles kjappere for de som har små barn, så neste (og siste) gang får jeg forhåpentligvis et "kort" svangerskap....

Skrevet

Hehehehe... :)

Dette er min første da... så jeg hører ikke med til kategorien de som har små barn.

Er en grunn til at min personlige mld på msn er noe om at ukene flyr avgårde :P

Skrevet

Hun har 3 fra før... Da er det klart hun har noe å henge fingrene i... Men hadde ikke hatt noe imot det i disse dager :P

rødhette* derimot er ganske heldig bare..... Og jeg er veldig dårlig på å glede meg på andres vegne når jeg ikke har det like bra selv :P

Skrevet

Gudene vet hvordan jeg kan føle at ukene flyr avgårde da... Vært sykemeldt i eviglang tid. Spesielt på begynnelsen følte jeg at dagene gikk sakte. Men nå føler jeg at ukene bare flyr avgårde, og har begynt å innse at den her ungen faktisk har tenkt å komme ut en dag og ikke bare holde seg inne i magen forever ;p

Er ferdig med alle julegavene da, og de er ferdig innpakka også nå hehe. Så jeg har da funnet på noe å gjøre, for å få tida til å gå hehe.

Synes det nesten er skummelt at tida går så fort jeg da...

*mobber PetuniA littegranne*

Skrevet

Hehe,smålig ondskapsfull :P

Jeg går jo på svangerskapspenger,men alle andre jeg kjenner jobber jo,og da er det begrensa hva man finner på om dagene for min del. Ringsaker er ikke den kommunen det skjer mest i for å si det slik :P

rødhette*: Når har du termin da?

Skrevet

Hehe, bare bitte-bitte-bitte-litt ondskapsfull ;)

Jeg tilbringer jo mesteparten av dagene i mitt eget selskap, når sambo er på jobb. Alle andre er jo på jobb, ja... Men har brodert adventskalender, laga drops, ordna med julegaver, laga julekort og pakkelapper.. og på et eller annet vis fått tida til å gå.

Og som sagt, synes jeg fødselen nærmer seg skummelt fort. Har hele tida sagt at det er jo leeeeeenge til.. men innser nå at det er jammen ikke lenge til det kan begynne å skje noe...

Har termin 15. januar.

Er 33+0 idag, så 7 uker til... Men 7 uker går skummelt fort. Synes nettopp jeg var 20 uker på vei bare.

Skrevet

Jeg har termin 17. januar faktisk :P Trodde du skulle føde _snart_ snart jeg :P Må man pakke baggen så tidlig altså?? Ikke tenkt på den en gang jeg....

Jeg har jo begynt med gipsting og julekort og julegaver og alt det der jeg og,men synes fortsatt tiden snegler seg avgårde.... Og synes fortsatt det er leeeeeenge til fødselen..Og jeg sover masse og,jeg legger meg kanskje 12 på kvelden og står opp igjen 12 dagen etter,så har jo ikke ekstremt mye våkentid. Nesten gått i dvale skulle man tro :P

Skrevet

Hehe, kjenner meg igjen ;)

Neida, fortsatt "mange" uker igjen.. men har innsett at ungen KAN komme før tida, selv om jeg påstår jeg blir å gå på overtid. Særlig etter ei jeg kjenner fikk 4 uker før tida nå.. innså da at herregud, den ungen skal faktisk komme snart! Er bare 3 uker igjen, så er det jeg som bare har 4 uker til termin! grøss og gru... hehe

Hadde ikke tenkt å pakke bagen enda.. men vil berolige sambo, samt da trenger jeg iallfall ikke tenke på det senere. hehe

Skrevet

Jeg håper ungen min kommer før tiden,men ikke mer enn 2 uker :P Jeg vil ha januarunge,er så kjedelig å være født sent på året. Regner med at han ikke tar skade av å bli født 2 uker før termin uansett... Men det skjer sikkert ikke ettersom jeg kjeder meg så alt for mye :P

Tiden hos deg går sikkert så fort fordi du tenker sånn,at det kan skje fortere enn det man er innstilt på. Jeg tenker sånn at det er 7 uker til termin,pluss de 2 ukene jeg skal gå over tiden..... :P

hehe,det er jo koselig da :D Om jeg ikke rekker å pakke bagen så tror jeg at mor mi får komme hit å gjøre det,om ikke så får jeg neppe det jeg trenger :P

Fikk plutselig litt angst fordi sambo ikke har skrevet de farskapspapirene enda... Han er så treg med sånn papirting..

Skrevet

Jeg vet det kan skje før tida... Men forventer selv å gå to uker over. Så jeg tenker at jeg kommer til å få i slutten av januar.

Men jeg har følt at tida har gått fort helt siden rundt uke 20, jeg da, og da tenkte jeg ikke noe på fødselen i det hele tatt. Den var eviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiglangt fram i tid. Men synes ukene bare flyr avgårde. Klarer nesten ikke holde følge med hvor langt på vei jeg er, fordi jeg har jo nettopp skifta uke, så er det jammen på tide å gjøre det igjen...

Ja, har sagt at nyttårsrakettene skal iallfall bli avfyrt før ungen kommer :P Uke 39 hadde vært kjekt, for da slipper jeg å gå helt inn i ventemodus, som jeg ser for meg at jeg vil gjøre hvis jeg går helt inn mot termin, og gjerne over (som jeg kommer til å gjøre, hehe). Samtidig er ikke uke 39 veldig lenge før, sånn at det er fint tidspunkt å komme. Men desto større grunn til at babyen ikke vil komme da.. siden jeg tenker det hadde vært fint hehe.

Skrevet

Det er nesten så jeg håper litt innerst inne i meg at du må gå over tiden,og bare vente i det lengste på at ungen skal komme. For å føle litt av det jeg går igjennom akkurat nå :P Jeg kommer til å gå sånn frem til han kommer ut jeg,så meg er det alt synd på :P

Uke 39 hadde vært fint ja. Og så bare 6 uker til a gitt :P

Skrevet

Synes tiden begynte å gå fort fra uke 20. Fra uke 25 har jo tiden bare løpt. Nå er det ukebytte igjen og tallet er 37. Synes nesten det er til å grine av (ønsker selvsagt å holde nurket i armene mine, meeen så mye jeg skulle rukket å gjøre + å nyte svangerskapet og magen litt mer).

Håper på to ukers overtid jeg for min del :)

Nei, jeg har ikke barn fra før.

Skrevet

Hele 3. trimester har gått fort syns jeg...

Skrevet

Jeg var iallfall bare LITT slem, du er jo kjempeslem jo! :P

Men jeg er temmelig overbevist om at jeg kommer til å gå over tida... Synes "alle" får før tida jeg.. naboen, venninner, svigerinna mi.... Så da blir det lissom jeg som må ta meg av det med å gå over tida, da...

Skrevet

Er ikke kjempeslem da :P Sikkert vi 2 som må stå for statistikken for "overtidsgåere" i januar. Blir fælt. :P

Jeg er en svært lite sympatisk person,har jeg ikke nevnt det allerede? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...