Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 Jeg og min mann kan ikke få barn sammen , men vi har barn på hver vår kant. I min mann familie er jeg og mine barn ikke verdt noe som helst , mens mødrene (2) til hans barn er som svigerdøtre å regne fortsatt. Familien hans forholder seg ikke til meg i hele tatt. De ringer kun til han, ber bare han komme på besøk osv. De er veldig opptatt av "sitt" som de kaller det , med andre ord genetisk opphav.Derfor er mødrene invitert i forskjellige familieopplegg fordi de er mødrene til barnebarna. Jeg som ikke er istand til å få barn med deres genetiske aner teller ikke i familien. Jeg vet ikke om jeg skal gråte eller le.Vondt gjør det iallfall.Det er ikke min skyld at jeg ikke kan få barn lengre.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Det synes jeg er veldig dårlig gjort av hans familie og håper for din og deres del at mannen din tar opp dette med dem. Hva synes han om at ex-ene møter opp da, og du ikke blir bedt?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 Han er rasende på mine vegne.Han har tatt det opp med familien sin .De syns han er vanskelig, og vil ikke forandre på dette.De sier de vil bestemme selv hvem som skal være i familien. Min mann ønsker ikke kontakt med familien sin pga av dette.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Iallefall bra din mann tar affere her da å setter ned foten. Sånn oppførsel går bare ikke an.. sjokkert jeg
Gummelillan Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 Høres ganske så tragisk ut, spør du meg. Og slemt! Reagerer da ikke på at eksene inviteres, det kunne jo tyde på at det er en raus familie, men kun selvsagt hvis du og dine barn også inviteres først!!!
augustjanuar Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 dette hørtes veldig urimelig ut, fra din svigerfamilies side. stakkart deg godt du har mannen din på din side håper du ikke lar dette gå så innover deg at det skader deg
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #7 Skrevet 26. november 2006 Raus eller ikke raus. Syns det bør være ett prinsipp som gjelder i slike tilfeller. Hvis det er ok for det familiemedlemmet det gjelder at eksene , enten det er en eller flere, kommer i familieselskap , ja da er det fritt frem for familien å invitere. Hvis det motsatte er tilfelle at vedkommenede IKKE ønsker sine ekser inn i familien så må da familien respektere det. Da blir det ikke hyggelig for familiemedlemmet å ferdes i sin egen familie lenger. Det syns jeg er minstekravet at man skal slippe å treffe på en eks man ikke har noe til overs for i sin egen mors bursdag feks.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #8 Skrevet 26. november 2006 HI her. Jo, jeg er deprimert til tider, føler meg tråkket på . Skikkelig. Det verste er at familien tror på eksenes versjon av saker og ting. Min mann har ikke hatt noe godt forhold til disse to, da disse på hver sin måte har innyndet seg hos familien på forskjellig vis .Det hører til historen at disse to var bitre fiender i sin tid, da ekskone nr to var gift med min mann. Så jeg vet vet ikke hvem som har det største problemet , eksene eller svigerfamilien , helt god kan ikke noen av de være.
freebird Skrevet 26. november 2006 #9 Skrevet 26. november 2006 Dette er bare så utrolig trist, tenk at noen kan behandle sin egen sønn og hans elskede på denne måten? Det er bra han sier ifra, det må han bare fortsette å gjøre!! Mannen min opplevde at en inngiftet tante tok parti med hans ekskone etter skillsmissen. Men hun har aldri vært veldig nær min mann, så han har bare kuttet kontakten med henne. Ekskona holder nå litt kontakt med en av onklene hans, men han har ikke tatt noen side. Allikevel har vi lite kontakt med denne onklen da vi vet at ting vi sier eller gjør foran han kan bli referert til ekskona som hun igjen kan misoppfatte. Ekskona har ikke lenger noe kontakt med tanten. Mitt råd er at mannen din fortsetter å si klart i fra til sine foreldre, det er hans valg hvem han vil elske og om de ikke vil elske deg så har de iallefall å respektere hans ønsker. Og jeg skjønner veeeeldig godt at han både ønsker å ha med deg og ikke har lyst til å treffe på begge sine eks'er i sin mors bursdag! Jeg vet ikke hvor ferskt forholdet deres er, men jeg håper at svigerfamilien din iallefall kan komme til å godta deg med tiden, det er bedre enn ingenting. Selv om det sikkert aldri blir noe særlig hjertelig, verken fra din eller deres side. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå