Linn&Casper Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 Vi gjorde det slutt for en måneds tid siden, men det er ikke før idag at det gikk opp for meg at han VIRKELIG skal flytte ut.. Han skal skrive kontrakt på mandag og etter det så flytter han. uff... Vi er gode venner nå. Men vi fungerte bare ikke som kjærester lenger. Trist!!! Håper kanskje vi kan finne sammen igjen en gang.. Noen andre som er nylig blitt alenemamma?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Får vel si velkommen, selv om det er trist *klem* Vært alene en stund jeg da, og smerten går heldigvis over til slutt. Men det kan ta tid å få hverdagen til å fungere på skinner. Men kjempeflott at dere er venner
BettyBoob Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 Jepp, for ca 2 uker siden...men har i praksis vært alene med gutten siden han ble født. Barnefar bor i utlandet, så det har ikke vært så stor overgang for meg egentlig, det jeg synes er mest leit er at seb ikke får se pappan sin så ofte som vi alle skulle likt
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #4 Skrevet 25. november 2006 ååh,huffda trist å høre har hatt det sånn 2 ganger men vi gikk tilbake til hverandre allikevel . Nå er det 3.gang vi prøver å xxx-fingre for at det holder, men nå bor han langt unna meg så da er det som å være alenemor uansett!
unnl Skrevet 25. november 2006 #5 Skrevet 25. november 2006 Huff så trist... Har ikke nylig blitt alenemamma, men jeg husker godt hvordan det var å bli det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå