Gå til innhold

Da har jeg vært utro

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt følelser for han som jeg hadde sex med i går i snart 2 år. Å klarte eller ønsket heller ikke å stoppe når vi først var i gang, jeg trodde ikke han også ville noe men det ble sånn helt av seg selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok, venter du at vi skal gratulere?

Skrevet

Jeg misunner deg faktisk....vet jeg får pepper for det her.Jeg har vært forelsket i en i hele høst,er gift begge to.Og jeg vil bare ha sex med han,men jeg vet overhodet ikke om han føler noe for meg.Hvordan fikk du signaler? Og hvordan kunne du vente i to år?Jaja kanskje det er håp

Skrevet

Utrolig kjipt det der, men samtidig spennende... Jeg tror det er langt flere som er utro, enn de som tør inrømme det..

Jeg har også hatt sex med en jeg jobber med for litt siden... Det fordi samboeren min gir meg så vannvittig lite oppmerksomhet, mens jeg gjerne får masse oppmerksomhet av andre.

Det skjedde etter en firmafest, men jeg angret jo litt må jeg si.. Skjønte da at jeg hadde bedre sex med samboeren min, men da hadde jeg iallefall fått ut litt frustrasjon...

Forholdet vårt hangler, og det er stor sansynlighet for at jeg flytter snart... Men tror ikke jeg vil noe mer med han jeg har vært utro med (selv om han er overivrig...!).

Før så jeg på det med utrohet som helt horribelt, men nå har jeg faktisk litt forståelse for det...

Ingen unnskyldning for å gjøre det, men da er det iallefall et tegn på at det er noe alvorlig galt med forholdet!!

Skrevet

Hovedinnlegger her. Signaler jeg fikk vi pratet og pratet og til slutt klina vi. Vi hadde flørta litt tidligere på kvelden da men.

Jeg angrer ikke og har nå sagt til mannen att jeg vil skilles. Ikke pga dette men jeg har ikke følelser for min mann lenger å det ble bare bekrefta etter dette. Jeg tror ikke jeg kommer til å fortelle han det siden jeg ikke vil strø salt i såret hannes.

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg synes utroskap er forkastelig! tenk på samvittigheten deres og for ikke å snakke om hva slags knekk samboern deres får når de får vite d!

fy skam deg!!

Skrevet

Det ble sånn helt av seg selv! LOL!!!! Går det an å unnskylde seg selv så masse!!! Alt skjedde uten din tankevirksomhet liksom..???! Er det det du sier??

Uintelegente, egoistike mennesker kan skrive som du gjør nå.....ergo du er det jeg nettopp skrev... Du skjønner ikke, og viser ikke hennsyn til din partners eller din egen psyke (om du evt har en psyke)... HÅPER så innderlig at du får en psykisk knekk som varer livet ut! Sier ikke det for å være slem men fordi det er mest sannsynelig det du har gjordt mot sin partner.... lykke til med resten av ditt tankeløse, egoistiske liv.....grøsser ved tanken på at du skal oppdra barn....

Skrevet

Uintelegente=uintelligente

Hennsyn=hensyn

Innderlig=inderlig

Sannsynelig=sannsynlig

Gjordt=gjort

Skrevet

Dysleksi er faktisk en sykdom. Det gjør en ikke mindre smart... Smålig å ta opp skrivefeil...er faktisk ikke det som er vikttig...

Skrevet

De som bedrar sin partner er kun to ting..............pyser og svikere. Det er ganske ufattelig at noen føler behov for å bedra for å se om forholdet har en fremtid. Nei,- jeg skjønner nå at jeg ikke er glad i min mann/kone lengre etter å ha prøvd noen andre. Hvis det er slik at dere koker over så ha mot å si ifra eller gå ifra partneren først.

Utroskap betyr bare at du vil ha både i pose og sekk............og skjule det. Ikke spesiell beundringsverdig oppførsel!

Skrevet

Hi her. Hva hvet dere om mitt liv, mannen har vært utro mot meg også å jeg har valgt å tilgi mye stygt fra han i mitt liv. Men ett sted går grensa for alle derfor var jeg utro. Greit jeg har følelser for han, men det var faktisk det lille puffet jeg trengte for å komme ut av ett forhold som slettes ikke var bra i det hele tatt.

Skrevet

Utro altid utro. Det finnes sladrere i området vel som alle andre plasser.

Skrevet

Jeg har valgt å fortelle mannen det. Han har som sagt vært utro mot meg flere ganger å jeg har tilgitt han flere ganger også. Men jeg viste med meg selv nå att kom jeg til det punkte der jeg kom til å ha sex med han jeg har følelser for var det å sette punktum for vårt ekteskap.

Mannen mente det ikke var så farlig siden han allerede har gjort det ett par ganger selv, vel jeg mener att jeg ikke kunne forsette dette forholde.

Skrevet

HAHA!! Når ble dysleksi en SYKDOM??

Jenta mi, om dette er din diagnose, så bør du ta deg en prat med en spesialpedagog eller liknende og sende inn en velrettet klage, for da har du virkelig ikke blitt informert.

SYKDOM?? Nå har jeg jammen hørt det og...:o)))))

Skrevet

Hehe, sant det.

Og man kan ofte kjenne igjen typer av feil hos dyslektikere.

Men mange bruker det som unnskyldning for dårlige skrivekunnskaper.

Er forskjell på spesifikke og genrelle lærevansker..

Skrevet

Høres ut som ett usunt partnerforhold om han mener det går bra at du har vert utro!

Bra for deg at du endelig har komt ut av det :)

Skrevet

det var det som gjorde att jeg turte å ta steget å gå ut av ett forhold som absolutt ikke var bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...