Gå til innhold

Så møkkalei mannen min...noen som vil ha ham???

Anbefalte innlegg

Skrevet

holder på å spy...han tenker bare på seg selv og det eneste som betyr noe er jobben hans....han skal jobbe 12 timer hver dag i hele desember, ikke fullt så mye lørdager og søndager, men også da..

her sitter jeg med en liten i og en utenfor magen...har lavt blodtrykk og trenger han hjemme til avlastning..

hvorfor skal det være så vanskelig å forstå at det ikke bare er jobben som trenger ham men også jeg og vår lille UTENFOR magen....

det verste er at jeg vet at det ikke kommer til å endre seg når han blir tobarnsfar...

har så lyst til å bare gå min vei, men den forbanna kjærligheten holder meg igjen. Vil nok klare meg alene, helt til han finner seg ei ny, men jeg orker ikke tanken på å treffe ham hånd ihånd med ei anna...-han er min.

det nytter ikke å snakke med ham fordi jeg er jo bare hormonell og klager over alt uansett...han plaprer om jobben sin i ett sett fra han kommer hjem til jeg legger meg, så jeg har lært å stenge ørene, så viser det seg at jeg går glipp av beskjeder fordi jeg lukker ørene og så blir det krangel igjen pga det....

grrrrrrrrrrrrrrrrrrr og vi som skulle ha en koselig kveld i kveld hos venne...

koselig my ass!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff fortsår deg godt...Det er ikke lett å være så mye alene...

Ser han nesten ikke barnet sitt han da???

Jeg er gift med en pilot og han er borte min 60 prosent av året, så jeg godt hvoran det er å være så mya alene....... jeg får ikke gjort noe med det, ikke han heller........ han kommer hjem i dag og skal rett på byen med gutta, men nå skal det sies at det erlenge siden sist også da.

Hva jobber mannen din med?

Er han nødt til å jobbe så mye eller er han en person som bare elsker jobben sin??

har du sagt hvoran du føler det??

Håper det ordner seg..

Klem fra

Skrevet

he he nei takk har allerede en for mye....

Skrevet

Og jeg har også en selv.. orker ikke 2.. he he

Men min blir flinkere jo eldre barnet vårt blir.

Skrevet

Nei, vil ikke ha ham. Du kan få min...

Skrevet

Hei! Hadde det slikt med forrige samboer.. det endte med at det ble slutt.. ikke bare pga jobbingen hans,men det var nok en årsak til noen av problemene.. Det er ikke lett.. Har du prøvd å få han til å redusere jobbingen? Hva jobber han med så holder han på jobb 12 timer hver dag- det er jo ikke lov en gang. .Selvstendig næringsdrivende? Håper at dere finner en løsning. Barna er jo like mye hans.. Han burde jo prioritere litt mer spør du meg-..-

Skrevet

Nå har er tulla 16 mnd og gutten min har gått og mast om at han vil bli hjemmeværende far de siste to måndene. Så jeg har neste motsatt problem, han er så glad i å være hjemme med tulla at han helt mister lysten på å jobbe... Vi venter nr to i mars :) Trenger i alle fall ikke være bekymret om jeg må jobbe en helg eller noen sene kvelder selv innimellom.

Skrevet

Hei!!

Forstår deg veldig! min mann er selvstendig næringsdrivende, og jeg gruer meg til fødselpermisjon "alene". Men, jeg tror min mann ville valgt å være me hjemme dersom vi hadde økonomi til det?? regningene må faktisk betales! Er man ansatt har man rettigheter man bør benytte seg av! håper mann din gjør det!

Skrevet

Arrrrg, blir irritert når jeg leser sånt. jeg hadde aldri i livet funnet meg i det der. Jeg har jo en mye yngre kjæreste jeg da, og jeg sier til han at han aldri får bli en sånn som lever og ånder for jobben sin. Han er veldig familiekjær så jeg tror ikke det er noen fare. Nå er begge studenter så vi er sammen mesteparten av dagen. Har det superfint. Vanskelig situasjon da. Kjenner ei anna som har to små barn og en mann som jobber 24 timer i døgnet, har begynt på et risikoprosjekt som han har blitt helt bitt av. Da sitter man litt i det.

Kanskje du burde foreslå familieterapi, eller få noen både du og han har tillitt til til å ta en alvorsprat med han. Han har et ansvar på hjemmefronten han også, ikke bare du. Og ingen jobb er så viktig at man må jobbe døgnet rundt, livet er alt for kort til det.

Lykke til!:)

Skrevet

leste faktisk at mannen forbreder seg på sin egen måte under svangerskapet,han har mer tendens til å tenke jobb.

Ikke for å komme seg bort fra kommende mor men tenker fremtiden og penger til at mor og barn får det godt.

Kanskje en liten trøst hvis du tenker på det på den måten,he he men jeg skjønner deg veldig godt.

Det er jo ikke slik vi ønsker mannen skal delta i svangerskapet!!

Skrevet

Takker for alle gode svar,...

Han har ikke alltid jobbet mye, men så ble han selvstendig næringsdrivene og jobbet mye. Nå har han fått seg en ny jobb og denne jobben krever at han jobber så mye de første månedene, ...og jeg vet det men det er mager trøst...jeg trenger han jo hjemme nå...

Nei det er nok bare å bite tennene sammen la jul være jul og prøve å gjøre det beste ut av det...

Han ønsker ikke å jobbe så mye selv, men hvorfor gjør han da ikke noe med det?

ja ja, jeg får heller telle penger istedet for å telle timer...god overtidsbetaling da men hva hjelper det egentlig når jeg er utslitt??

ja ja...det ordner seg nok...

tusen takk for alle kommentarer, litt godt å høre at andre også har sine problemer..har en tendens til å tro at alle andre har et liv på roser...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...