Gå til innhold

Hva hadde DU valgt? ...Vanskelig

Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

bryllupsreise midt i fellesferien:

1 uke alene

eller

2 uker sammen med lillegutt......

eller 2 uker uten han ;(

( Har fri hele sommeren, siden vi begge er studenter, og har ikke råd til 2 sydenturer....samboeren vil reise 2 uker alene med meg...men jeg vil ikke reise fra han)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Vanskelig å si, tror det kommer litt an på hvor gammel lillegutt er jeg...

Men hadde nok kanskje villet reist på bryllupsreisen med bare mannen. Hva med å reise evt 10 dager alene så møtes dere på halvveien?

Skrevet

lillegutt er da 1.5 år

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Hadde nok valgt å reise uten lillegutt ja, men hvor lenge er vanskelig å si.

Skrevet

hadde reist uten lillegutt jeg også! kanskje to uker, men det spørs hvor dere skal, selvsagt...

Skrevet

Jeg hadde IKKE reist fra en så liten gutt. Syns han er for liten til å være så lenge fra foreldrene sine. Ville valgt 2 uker med gutten. Dere kommer nok bare til å savne ham masse om dere drar uten ham likevel. ;) Hehe...

Det kan jo bli like romantisk selv om dere har ham med!?! (dessuten blir i alle fall jeg litt lei av å bare titte typen inn i øynene mer enn et par dager i strekk)

Skrevet

En uke-10 dager uten lillegutt.

Forutsetter da at dere har barnevakter både han og dere er trygge på. I så fall tror jeg bare det er sunt for både foreldre og barn! Dere har som du sier masse tid sammen alle tre resten av sommeren.

Skrevet

Vi har samme problemet som deg. Vi vil helst reise til Thailand, men vil ikke være så lenge borte fra lillegutt. (Han blir å være 2 år da)

Vi tar en minibryllupsreise etter bryllupet, en langweekend til en storby, også tar vi Thailandturen senere. Tar nok guttungen med oss da.

Skrevet

Er det mulig å avtale m et vennepar eller familie at de kan komme samme sted som dåkke på ferie?

Då kunne d vert mulig m 1 uke aleine og så kunne de evt komt og hatt lillegutt m seg?

Skjønna kjempe godt du ikkje vil være 2uker vekke fra han, d hadde aldri eg klart heller.

Har hørt folk som gjorde d og ikkje koste seg i d hele tatt for de tenkte sånn på gullet hjemme.

Håpe dåkke finne en løsning som e ok for deg..tror d e verst for oss mødre å dra fra barna.

Skrevet

Jeg må si meg enig i Happy H.. Hvorfor ikke ta en langhelg sammen først og så får dere feks foreldrene deres til å komme etter med lillegutt? høres lurt ut..

Skrevet

Støtter de tre siste innlegg. Ellers synes jeg 7-10 dager alene er passende. God tur.

Skrevet

1 uke alene elller 2 uker med ungen....

Skrevet

Hei! Vi synes også dette er vasnkelig. Vi snakker om å ta en uke alene, og så skal mine foreldre komme etter med snuppa, og så er vi sammen alle 1-2 uker til. men begynner allerede å grue meg ved tanken på å være en uke uten snuppa da. " uker hadde vært helt utelukket for meg. Hun hos oss vil være ca 2 år når vi gifter oss/ reiser.

Men vet ikke helt hvor vi skal reise, som er litt eksotisk, spennende, romantisk og barnevennlig på en gang. Noen forslag??? Lyst til noe annet enn en "vanlig" sydentur...

Skrevet

Jeg har samme dilemmaet. Helt forferdelig for meg å reise uten barna (vi har fem tilsammen) .. Tror vi er kommet fram til å ta en weekendtur alene for så å tilbringe resten av ferien sammen med barna..

Skrevet

rhodos ixia er nydelig..akkurat passe langt inn til sentrum....ikke så himla mye mas utenfor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...