Gå til innhold

Så mange slemme anonyme det er inne her, som bare hakker på folk. Dere må ha alvorlige problemer med dere selv når dere er slik! u/t


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Unnskyld meg, men den eneste slemme anonyme jeg kan se her akkurat nå er faktisk du som laget denne tråden :-/ mulig det er bare jeg som ikke følger godt nok med, da... Men stort sett sier vel folk meningen sin, og mener ikke noe stygt med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne skriver jeg under på altså. Folk her skriver navn som de synes er fine, men får slengt i trynet at "stakkars barna deres", eller at det var det styggeste og ekleste navnet de har hørt noen gang. Greit nok det at folk skriver sin mening, men vær LITT konstruktive da... Er nok mange småbarn som har forvillet seg innpå her ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Kat, les inne på forskjellige tråder her da, er du helt blind eller... Kanskje du er en av de anonyme her inne som lager kvalm... hahahahahahaha. Fitte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, sikkert mange som kanskje ikke er så tivelige mot hverandre... Men nå er kanskje ikke du den mest sakelige her heller... JEG har ikke sett noe akkurat nå som jeg synes er så fælt, men nå har ikke jeg gransket hver eneste post heller! Og om det gjør meg til ei fitte i dine øyne, så får det være din sak. Men jeg er enig i at en del kunne moderere seg, det er jo ikke noe pent å si "stakkars barn som får DET navnet"... Men noen tenker det uansett hva for ett navn man velger, og noen sier det.. Sånn vil det alltid være. Men jeg får inntrykk av at du bare er ute etter å krangle, og derfor tror jeg at jeg trekker meg ut av denne diskusjonen. Ha en fortsatt fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sa jeg egentlig at jeg skulle trekke meg ut... Men jeg ble likevel sittende å se på en del av de trådene nedover her... Og joda, det var visst flere anonyme som var mindre trivelige enn jeg hadde sett.. Sånn skal det jo ikke være. Så da beklager jeg at jeg uttalte meg om noe jeg kanskje ikke hadde peiling på, men synes fremdeles at det var usakelig å svare meg på den måten du gjorde. Det var ikke noe mer koselig sagt enn de som sier "stakkars unge" til det folk vil kalle barna sine. Tenk litt over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo?? Greit at det er mange som kanskje tar litt for hardt i med sine meninger om navnene! Men hallo? Å kalle noen F.... er jo helt vanvittig!!! Og dessuten er det jo navneDEBATT, og folk spør jo om meningen til folk om navnene, så er det vel lov å svare ærlig da! Og du som skriver at små barn forviller seg inn på denne siden, må da virkelig få mer kontroll på barna dine og deres internettvaner. Små barn har no ingenting her å gjøre! Og tviler på det er mange som er her inne av små barn! Tull og tøys! Hisser meg opp når noen er så lavmål og kaller folk F....!!! Og dessuten så er det jo barna som skal leve med disse navnene folk gir de og da er det vel bra at foreldre får beskjed om hva folk synes før de kaller de for navn som Lolita og Timian.

Hilsen hissigpropp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må hivemeg på å si at man sikkert kan begrense meningene sine, men om noen ikke liker et navn og hoved innlegger har spurt hva man synes om navnene de tenker på skal man vel kanskje ikke lyve!!??

Men det er vel ingen som har vært så fæle i ordbruken som hovedinnlegger her!

Du fikk jo ikke no slemt svar av "kat" akkurat.. Hjelp.

Man kaller virkelig ikke folk det!!!

pinlig.

Og blir jo latterlig når du må være anonym selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men du er anonym selv som hakker på andre, det har ikke noe å si

 

har du startet en tråd som du forventet at andre skulle være enige i, men så ble forventningene ikke som planlagt? i så fall ikke ta deg nær av det

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...