Trollmora Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 samt gode venner og rødvin. Dette blir nok en helt fin lørdagskveld! Superhusmor som jeg er blir det mange forberedelser før kvelden, så da har jeg nok ikke tid til å ferdes her inne ) Kos dere alle, små og store, denne siste helgen før advent!
Northernlights Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Har ikke smakt det paa mange aar. haaper dere hadde en hyggelig kveld =)
dritgrei hei hei! Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 kjære trollmora, håper kvelden ble en suksess! Elg-gryte, eler egentlig elgekjøtt generelt er så godt så godt. jeg gleder meg til jeg blir voksen, og til vi har stor nok fryser. da går det ann å kjøe en halv elg og sånn..... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm i dag skal jeg lage pastasalat til folket, jeg skal ha styremøte i heimen, og noe må jeg servere - så da velger jeg å servere noe godt... :-)
Gummelillan Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 He, he, Dritgrei ;-))))) Nå smiler jeg fra øre til øre her av kommentaren; gleder meg til jeg blir voksen ;-))))))))))))) Må advare deg om at jeg fortsatt kjenner det litt sånn og jeg er vel nesten 10 år eldre. Styggt redd for at jeg går i graven ved 90 og fortsatt ikke har fått følelsen av at jeg er voksen! Eneste gangene jeg får følelsen av at jeg må da begynne å nærme meg voksen er når det er hovedforfall på forsikringen. Med alt det som er forsikret høres jeg da veldig voksen ut i det minste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå