Gå til innhold

Hun skal KUN ligge på magen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe.. Ingen krise akkurat, men etter hun har spist 100-150ml erstatning, så er det jo ikke alltid det er så lurt.. Legger henne under babygymen (eller uten gymen),på ryggen, men etter 2 sekunder er hun over på magen.. Begynte med det for to dager siden.. Snudde seg første gang for en mnd siden. Noen som har noen råd for hvordan jeg kan gjøre det mer festlig å ligge på ryggen? Står bøyd over henne og prater også,jeg,men er nok ikke bra nok det heller:)

Blir jo sterk av å ligge i mageleie, og så lenge hun ikke klager gjør det kanskje ingenting om hun ikke ligger SÅ mye på ryggen nå?

Hun blir 4 mnd 30/11.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det gjør vel ingenting om hun ligger på magen vel????datteren min hatet det... men nå den siste mnd.. (Fra hun var ca 5 mnd) har hun lagt mest på magen..men hun ruller seg rundt og ligger seg den veien hun vil selv..

Skrevet

Det er jo bare bra at hun ligger på magen. Ingen grunn til å ligge så mye på rygg. Hvis du er redd for gulping (det opplever hvertfall vi til tider) ville jeg gått litt med henne oppe så hun får rapt ev gulpet uten å ligge på magen, og så legge henne ned. Men vi må nok tåle litt gulp på gulvet innimellom. :-) Det er jo kjempeflott at hun snur seg allerede forresten!Ganske tidlig tror jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...