Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 Noen som vet? X skal i retten ang samvær/omsorg for de andre barna sine. Har jeg mulighet for innsyn i dommen og sakkyndige-rapporten? Hvor kan jeg evt henvende meg? Har farskapssak gående nå... (Han "vil" ikke skrive under...)
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Hvis jeg har forstått deg rett, altså at den saken du spør om, din x- og andre barn ( altså ikke dine barn?) , Nei da har ikke du noe rett på å se sakspapirene.. Hvorfor skulle du hatt det?...Blir jo en sak der du er en utenforstående..
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Fordi jeg har barn med ham, og denne saken går ut på å vurdere hans evne til omsorg for barn. Synes det blir relevant i forhold til mitt eget barn. Skjønner jo at ikke hvem som helst har rett til innsyn, men kanskje barnet mitt er en slags part i saken? Vurderingen om han som omsorgsperson bør jo også få konsekvenser for den minste?! (både de positive og negative vurderingene!!) Moren gikk til sak for å få omsorgen over på seg (har hatt delt bosted) etter påtrykk fra barnevern og skole.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 kan du ikke spørre hun andre damen om å få lese papirene etterpå?
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 Tviler nok på at du får innsyn selvom du også har barn med han desverre, ( kan jo hende jeg tar feil også!) Det blir jo 2 forskjellige saker, men om det blir slik at hun andre får mehold i sin sak, at han er udyktig som omsorgsperson så tror jeg nok at din part i saken kan ''henvise'' til den andre saken.. Men innsyn, det tviler jeg veldig sterkt på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå